Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
ik denk dat het geloof er langer is dat de wet hier hoor dus en er zijn zat vrouwen die geloven en waar het wel goed gaat alleen jullie zien alleen het negatieve over alles en daar heb ik een schijthekel aan, jullie kijken niet dan je neus lang is
 
Ik ben van mening dat een multiculturele samenleving niet werkt. Het beste voorbeeld blijft natuurlijk Nederland. We worden overspoelt met afrikanen en mensen uit het midden oosten, en hoe meer er komen, hoe slechter het gaat. Daarom ben ik van mening om de grenzen nu compleet dicht te gooien, en alle mensen zonder Nederlands paspoort die vaker dan 3 x met de politie in aanraking zijn geweest eruit te gooien. Mensen die nog geen paspoort hebben en geen misdaad begaan hebben gewoon hier houden (laatste groep die nog mag blijven).

Verder hoor je een land als een groep te leven, en een groep koestert dezelfde normen, waarden en godsdienst. Daarom zal er in Nederland alleen het christelijke geloof heersen. Als je in de islam wilt geloven is dat ook goed, maar dan liever thuis, dan verbieden we de moskeeën. Pas als meer dan de helft van de Nederlanders ook islamitisch wil worden (of al is door de migratie) gaan we over naar de nieuwe godsdienst.

Het bovenstaande lijkt me de beste oplossing op deze situatie.

Als de wereld nog niet zo verdeeld zou zijn wat rassen betreft,zou het anders moeten zijn gegaan. Ik vind namelijk dat elk ras zijn eigen plek op de wereld krijgt, en niemand zich moet vermengen met andere rassen. Alleen is het door de immigratie niet meer mogelijk dit plan te realiseren, je zou teveel (goede) mensen pijn doen door ze terug te moeten sturen.
 
Hier ben ik het niet mee eens want er zijn zoveel nederlanders die meer dan 3x in aanraking geweest en die gooi je er toch ook niet uit dus dan behandel je niet iedereen als een gelijke (discriminatie)...waarom moskieen verbieden er zijn ook kerken in islamitische landen :S

Dit gaat niet meer over het onderwerp ( ja daar doe ik zelf ook aan mee )

ontopic dus maar

Theo was gewoon respectloos bezig en heeft het niets meer te maken met je mening uitten wat hem dus gewoon fataal is geworden. Ik vind dat hij beter had moeten weten
 
Royal D said:
Theo was gewoon respectloos bezig en heeft het niets meer te maken met je mening uitten wat hem dus gewoon fataal is geworden. Ik vind dat hij beter had moeten weten


Dus jij vind het normaal dat iemand word vermoord om zijn uitingen over iets??
 
Royal D je kraamt onzin uit , net wat Black Ark zegt , het komt dus over dat hij heeft geboet voor wat hij GEZEGD heeft

Dat soort mensen moeten het land uit ( als het een allochtoon is )
Tuurlijk zijn er ook nederlanders maar hoeveel x is het weer de andere? juist

Nou kan je Volkert van de G er wel weer bijhalen maar dat heeft geen nut , het gaat hierom Theo

Hij had een mening en die mening konden somigge onder ons ookwel begrijpen , dus als ik zeg: Ze moeten er allemaal uit, dan denk jij alsk een mes in me rug heb: Pff boeiend moest ie maar niet zo respectloos zijn? wie is hier dan respectloos?

Edit: Voel je nou niet aangevalle want zo komt het bij mij over ;)
 
Royal D said:
ik denk dat het geloof er langer is dat de wet hier hoor dus en er zijn zat vrouwen die geloven en waar het wel goed gaat alleen jullie zien alleen het negatieve over alles en daar heb ik een schijthekel aan, jullie kijken niet dan je neus lang is


tot wat k nu heb gehoord, haal ik nix positiefs uit dat geloof, het is 1 en al puinhoop
 
Quote@cool)(men)(

Alleen is het door de immigratie niet meer mogelijk dit plan te realiseren, je zou teveel (goede) mensen pijn doen door ze terug te moeten sturen. Quote

Ik vindt dat onzin..Te veel goede mensen pijn doen? 80% van hun is rot. Moet ons hele eigen volk dan maar iedere dag weer pijn lijden, omdat we anders de goede 20% van hun pijn doen? Ik vind van niet...
 
tram said:
Quote@cool)(men)(

Alleen is het door de immigratie niet meer mogelijk dit plan te realiseren, je zou teveel (goede) mensen pijn doen door ze terug te moeten sturen. Quote

Ik vindt dat onzin..Te veel goede mensen pijn doen? 80% van hun is rot. Moet ons hele eigen volk dan maar iedere dag weer pijn lijden, omdat we anders de goede 20% van hun pijn doen? Ik vind van niet...


en dit baseer jij op?
idd op nix, je kan onmogelijk zeggen dat 80% van die mensen rot zijn
 
je hoeft een moskee niet te verbieden maar de radicale wel

je mag een geloof hebben maar hou dat voor jezelf

en mensen die radicaliseren gaan te ver die moet je aanpakken.
 
JP-Tuning said:
en dit baseer jij op?
idd op nix, je kan onmogelijk zeggen dat 80% van die mensen rot zijn

Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?

Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!
 
Tram ik ben het idd met je eens

in steden heb je alleen maar van zulk soort groepen , ik loop welles op het winkelcentrum en dan zie je alleen maar zulk soort allochtonen die naar je gaan kijken en dan roepen: Wat kijk je? En dan staan er ook nogeens van die fobbies bij ,

Tuurlijk er zijn goede , maar die zie je vaak niet , dus bijv die 78% hangt op het centrum ed en de goede 22% zit binne netjes te werken oid

Edit: EN dan nog hebben we het nog niet over onze scholen , pfff maarja dat gaat een beetje offtopic

Dit in een gehucht genaamd Hellevoetsluis , das nog nieteens zo groot
 
tram said:
Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?

Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!


Woon je zeker in de verkeerde buurt.

heel veel turken en marrokanen zijn gewoon heel normaal

ouderen spreken vaak slecht verstaanbaar nederlands maar ze proberen het wel.
vrouwen spreken minder vaak nederlands.

het enige is dat ze thuis hun moedertaal spreken
dus de kids gaan buitern als niemand het mag horen turks praten
DAAR HEB IK DUS EEN HEKEL AAN.

de jongeren grijpen ook vaker terug naar hun oude geloof en cultuur.

in de pubertijd wil je dwars zijn en dus ga je juist NIET integreren.

en ja dan krijg je radicale clubjes, en groepsvorming

gevolg dreigende houding op straat en diefstal
 
tram said:
Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?

Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!



Ja tram daar ben ik het mee eens of je rijdt op straat en je kijkt ze aan en dan is het gelijk van "wat kijk jij kneus" of dat soort dingen en komen ze je achterna ...WAAR SLAAT DAT OP !!! wat voor nut zie je er in om mensen achterna te rijden omdat ze je aan kijken ?!?!?!?! en het zijn 9 van de 10 keer buitenlanders en dat soort dingen als je een shirtje van holland aan hebt dan roepen ze gelijk racist en als maroknen een shirt van marokko aan hebben moeten we onze mond nie opentrekken of je krijgt een hoek in je gezicht pppffff gaat nergens over ....
 
ric_0209 said:
nog zoiets belachelijks vind ik die moskeëen (of hoe je t schrijft), wij zouden eens naar turkije moeten gaan en dan zo dat stadhuis binnelopen en zegge: "zeg ehm.. ik kom hier nou wonen maar dan wil ik wel een kerk eh.."
dan lachen ze je uit man :D en hoeveel van die dingen staan hier? nou.. iedere is er 1 teveel, ik zie het simpel gezegd zo: hier in nederland is het aanpassen aan ons, bevalt t niet ken je opzoute..

Uhm ik denk niet dat je ooit in Marokko bent geweest? Nou in de grootse stad Casablanca staat me een flinke kerk dude(zie foto)... en ik vind dit toch nie lelijk om te zien (niet zoals de meeste bouwvallen die wij hier krijgen, maja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken eh ;))
kerkcasa.jpg
 
tram said:
Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?

Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!

compleet mee eens, ik heb eveneens geen problemen met buitenlanders zolang ze maar gewoon normaal doen en zich goed hebben aangepast zoniet opkazen. gisteravond ging ik uit ik stond in de rij van de discotheek vroeg er een donkere gast aan mij: heb jij misschien een sigaretje voor mij? ik zeg ja tuurlijk. als diegene had gezegt: ey kill paas mij een tabacca had ik gezegt nee ga maar werken voor je geld. kijk het is heel simpel als hun zich aanpassen aan onze westerse cultuur is er gewoon helemaal niks aan de hand en kunnen we gewoon vredig met elkaar samen leven maar helaas doen ze het niet allemaal dus blijft er helaas altijd haad ontstaan van bijde kanten (allochtonen en autochtonen)
 
izimo491 said:
Uhm ik denk niet dat je ooit in Marokko bent geweest? Nou in de grootse stad Casablanca staat me een flinke kerk dude(zie foto)... en ik vind dit toch nie lelijk om te zien (niet zoals de meeste bouwvallen die wij hier krijgen, maja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken eh ;))
kerkcasa.jpg

en jij dacht dat die kerk daar was gebouwd voor "buitenlanders" (Nederlanders bijvoorbeeld)? tuurlijk niet! die hebben dat gebouwd omdat daar ook mensen zijn met een ander geloof, daarbij ben ik er zeker van dat alle kerken in heel Turkije.Marokko of whatever op 2 handen te telle zijn.. terwijl er wel 1000en moskeën zijn. niet dat me dat verder boeit maar dan moete ze niet verwachten dat wij speciaal voor hen die dingen hier gaan bouwen, als ze hier komen wonen prima, maar dan wel 100% integreren, bevalt het je niet dat we geen moskeën hebbe, tja in turkije staan er genoeg, ga je toch trug?!
hoorde ik ook nog iets zegge over taal en dwars liggen in de pubertijd: jah klopt ik had mijn eigen mening ook wel en was wel dwars in de pubertijd, maar niet op dezelfde manier als die figuren, ze doen alleen wat ze zelf willen, kan me er ook ongelofelijk aan irriteren als ik in een winkel sta of een bios of wat dan ook, en hoor je van die buitenlanders hun eige taal tegen elkaar praten, vind ik overkomen alsof we niet mogen weten waar het over gaat ofzo, heel irritant :Sik vind dat als je in nederland woont, je ook maar nederlands spreekt(of een van de dialecten op zijn minst).
ik ken ook wel buitenlanders (zijn dan wel meestal geen turken of marokkanen) die zelfs gewoon Maastrichts praten (dialect dus), met die mensen heb ik totaal geen probleem, die komen hier wonen, hebben werk, passen zich aan, het enige verschil tussen ik en die mensen is dan nog de huidskleur, maar mensen die in hun bed ligge stinke, zogenaamd "arbeidsongeschikt" zijn, en 10 nep kinderen hebben opgegeven die eigenlijk in turkije ofzo wonen maar waar ze wel geld voor krijge, dat zijn de mensen waar ik me gruwelijk aan irriteer en die mogen ze van mij nog vandaag het land uit stampen, en niet zo voorzichtig!
 
ric_0209 said:
ik vind dat als je in nederland woont, je ook maar nederlands spreekt(of een van de dialecten op zijn minst).
ik ken ook wel buitenlanders (zijn dan wel meestal geen turken of marokkanen) die zelfs gewoon Maastrichts praten (dialect dus), met die mensen heb ik totaal geen probleem, die komen hier wonen, hebben werk, passen zich aan, het enige verschil tussen ik en die mensen is dan nog de huidskleur, maar mensen die in hun bed ligge stinke, zogenaamd "arbeidsongeschikt" zijn, en 10 nep kinderen hebben opgegeven die eigenlijk in turkije ofzo wonen maar waar ze wel geld voor krijge, dat zijn de mensen waar ik me gruwelijk aan irriteer en die mogen ze van mij nog vandaag het land uit stampen, en niet zo voorzichtig!

maare dude iech spreek aoch mestreechs en zien genog marokanen en turken heij dee t aoch kinnen huur mer t gewoen neet praote tege diech of ene aandere sjeng ;) maargoed ik geef je ook gelijk wat betrefd de mense die hier zijn en nix uitvrete die moge van mij ook weg ;)
 
Back
Top