iedereen moet elkaar gewoon in z'n waarde laten, van Gogh moet zich gewoon niet bemoeien met de islam, hij heeft er niks mee te maken.
waarom moet hij zich zo nodig bemoeien met de vrouwenrechten binnen de islam, die mensen leven al eeuwen zo, dat is gewoon hun cultuur.
en ik vind die film van hem ook walgelijk met die koraan teksten op een bloot vrouwenlichaam, dat is gewoon doelbewust een geloof en de mensen die daar ingeloven diep vernederen.
dat is 100 keer erger dan geiteneukers dit kut marokkaantje dat.
ik ben het ook totaal niet eens met de standpunten van de islam, maar ik bemoei me er gewoon niet mee, het is hun geloof en niet de mijne.
laat lekker iedereen geloven in wat die wilt en laat elkaar gewoon in hun waarde.
ik praat het niet goed ofzo dat die aartsgek van Gogh heeft afgeslacht natuurlijk niet aan de strop met die mongol en met de mensen die het met de dader eens zijn.
maar die film ging te ver, kijk al zou er een moslim theo een knal voor z'n bek geven kan ik het begrijpen, wie kaatst kan de bal verwachten maar dit ging natuurlijk veel en veel te ver.
maarja weet ook niet precies wat ik er van moet denken.
just my 2 cents