Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
Haagze sf2 said:
sorry hoor maar als ik iemand tegen mij zegt dat ik een kk kop heb en dat ik uit een kutland kom bv. dan heb ik zoiets van pff dat zegt meer over jou dan over mij..

en dus hij deed het niet zonder reden, kom nou. ik heb in mijn nog zo korte leven 2x een gun op me gehad en 1x mes in me. ( alle 3 door een moslim ) heb ik het recht dan nu om die 3 personen tevermoorden?? nee je heb als persoon NOOIT een reden voor de dood van een persoon/dier

als jij kan lezen en dat betwijfel ik, heb ik gezegd dat ik zijn gedrag ook niet goedkeur nogmaals. jou voorbeelden slaan werkelijk nergens op...
 
Royal D said:
dat is de oorzaak dat de marokkaan hem neerschoot dus hij deed het niet zonder reden..

Ik reageer hierop, de rest had ik ook gelezen. ik maak me alleen boos door deze regel hier boven.

Royal D said:
jou voorbeelden slaan werkelijk nergens op...

Mijn voorbeeld slaat nergens op? hoezo niet?
gaat om vergelijking, jij zegt hij had een reden hij veroordeelde het geloof "De islam" mijn reden zou dus zijn geweest hij zette een gun op me hoofd. dus ik had ook een reden om hem tevermoorden
 
Cover_1th.jpg

ok hij ging wat ver, maar das nog steeds geen reden om iemand te vermoorden.
 
izimo491 said:
mijn mening hierover (zelf marokaan en moslim ;)) je hebt vrijheid van meningsuiting, maar de meeste dinge die hij eruit gooide vind ik helemaal niet daaronder vallen hoor.. moord is niet mijn ding, mah tis eigelijk wel erom vragen door zoiets te zeggen :$

sorry dat ik zo laat reageer, maar dat terzijde. jij zegt maar het is eigenlijk wel erom vragen?????? wtf leef jij voor wereld jonge :| als je al met zo'n instelling aankomt met ja erom vragen. jonge als ik iedereen moest gaan vermoorden omdat ze er op jou manier om vragen, dan zou ik nu een f*king serie moordenaar zijn man. echt klin klare onzin dus stfu!
 
mhr_rox said:
sorry dat ik zo laat reageer, maar dat terzijde. jij zegt maar het is eigenlijk wel erom vragen?????? wtf leef jij voor wereld jonge :| als je al met zo'n instelling aankomt met ja erom vragen. jonge als ik iedereen moest gaan vermoorden omdat ze er op jou manier om vragen, dan zou ik nu een f*king serie moordenaar zijn man. echt klin klare onzin dus stfu!

dimme dude :|

er zijn genoeg foute marocs enz maar ik vind t nogal triest dat een aantal mensen door zo'n gebeurtenis gelijk alle moslims over 1 kam scheren

wat nou als t een oer hollandse boer was die m voor z'n hoofd had geslagen met z'n klompen? moeten we dan iedereen met klompen maar gaan aanwijzen? kom op zeg..

trouwens.. als lees wat ie heeft gezegd.. sorry hoor maar dit heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken, dit komt op hetzelfde neer als ik zeg dat alle chinezen stinken ofzo..

begrijp me verder niet verkeerd.. ik probeer die moord niet goed te praten, ik vind t walgelijk wat ie gedaan heeft, maar dit heeft weinig te maken met een "aanslag op de vrijheid van meningsuiting" te maken.. enkel omdat ie toevallig bekend was.. dan kan je net zo goed ieder neergeknalde KKK-lid gaan herdenken en hard gaan roepen dat er tegenwoordig geen vrijheid van meningsuiting meer is.

bovendien word ik een beetje misselijk van die media, de hele dag door werd er maar hierover geblaat op de radio.. om maar niet te beginnen over dat nummer van dwaas b en lange shwans of whatever ..
echt zo van "jeej er is iemand neergeknald, kunnen we weer wat meer luistercijfers binnenhalen en meer geld verdienen"
 
jeej er is iemand neergeknald, kunnen we weer wat meer luistercijfers binnenhalen en meer geld verdienen"

jonge jij begrijpt het echt niet he! er is niet iemand neergeknald, theo is op zeer brute wijze AFGESLACHT en dus niet vermoord en nee een normaal iemand kan zoiets niet doen en laten het nou net de moslims altijd zijn die er altijd weer een hele veel te grote schep erboven op moeten doen. en wat ze allemaal doen kan je op pagina 1 lezen wat ik daar heb geschreven of moet ik nu alles terug nemen en maar gaan vrezen voor m'n leven? zo is hoe ik er over denk en niet alleen omdat dit gebeurt is maar gewoon alles bij elkaar en ik blijf ook voor 100% achter mijn keiharde standpunten staan! PUNT
 
Wat ik alleen zo jammer vind, dat de nederlandse tv alleen de nette marokanen laat zien, net editie nl. 2 marokanen 1 netjes inpak en 1 netjes overhemd aan enzo. Perecte jongens, ouden zo vrienden van me kunnen zijn. maar ze laten NOOIT de klote marokanen zien. NOOIT de marokanen in de schilderswijk in Den-Haag.
ik weet heus wel der zijn ook perfecte marokanen.

Verder hoor ik net het laatste nieuws over DEN-HAAG,
ze zijn op zoek naar iets/iemand die over de snelweg komt
alle snelwegen bij denhaag zijn 2 stroken afgesloten.
 
:L
Gaat weer lekker. Vanmiddag was er ook al melding van poederbriefen:(
Beter gaan ze het probleem bij de wortels aanpakken. Dwz dat ze eens die moskee in Amsterdam moeten sluiten aangezien daar veel potentiele martelaars worden gewerfd:X
 
ik krijg zelf ook een beetje de schijt van het hele "buitelander" gedoe hier in nederland.
ik bedoel het is "ons" land (van de Nederlander dus, die hier al een stamboom heeft opgebouwd verspreid over 300 jaar oid).
Geen problemen dus met een buitenlander, zolang hij zich aan de regels houd, ook vind ik dat moslims of whatever voor een buitelander het mag zijn verplicht cursussen moeten volgen, doen ze dit niet worden zij gewoon het land uitgekickt, gewoon die mensen wat leren over onze cultuur onze taal enz. dat zal al veel helpen.
nog zoiets belachelijks vind ik die moskeëen (of hoe je t schrijft), wij zouden eens naar turkije moeten gaan en dan zo dat stadhuis binnelopen en zegge: "zeg ehm.. ik kom hier nou wonen maar dan wil ik wel een kerk eh.."
dan lachen ze je uit man :D en hoeveel van die dingen staan hier? nou.. iedere is er 1 teveel, ik zie het simpel gezegd zo: hier in nederland is het aanpassen aan ons, bevalt t niet ken je opzoute..
 
ric_0209 said:
hier in nederland is het aanpassen aan ons, bevalt t niet ken je opzoute..

Dat is wat iedereen hier al de laatste paar jaar zegt, maar nooit word er eigenlijk ooit echt actie ondernomen.

Nu willen ze dan eindelijk een wet invoeren dat als je 2 nationaliteiten hebt (Nederlandse en marokaan ofzo) en je ondergaat een ernstig misdrijf, dat je dan je nederlandse nationaliteit kwijt raakt :)
 
van de andere kant begrijp ik ook wel een beetje dat er voorzichtig mee word omgegaan, ik bedoel ik zou mijn leven niet riskeren als minister president, alleen om die buitenlanders hier weg te krijgen/beter regeling ofzo. want zo snel als ze het woord "buitenlander" op tv horen kruipen ze ineens uit bed :|
 
Back
Top