Royal D said:Theo was gewoon respectloos bezig en heeft het niets meer te maken met je mening uitten wat hem dus gewoon fataal is geworden. Ik vind dat hij beter had moeten weten
Royal D said:ik denk dat het geloof er langer is dat de wet hier hoor dus en er zijn zat vrouwen die geloven en waar het wel goed gaat alleen jullie zien alleen het negatieve over alles en daar heb ik een schijthekel aan, jullie kijken niet dan je neus lang is
tram said:Quote@cool)(men)(
Alleen is het door de immigratie niet meer mogelijk dit plan te realiseren, je zou teveel (goede) mensen pijn doen door ze terug te moeten sturen. Quote
Ik vindt dat onzin..Te veel goede mensen pijn doen? 80% van hun is rot. Moet ons hele eigen volk dan maar iedere dag weer pijn lijden, omdat we anders de goede 20% van hun pijn doen? Ik vind van niet...
JP-Tuning said:en dit baseer jij op?
idd op nix, je kan onmogelijk zeggen dat 80% van die mensen rot zijn
tram said:Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?
Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!
tram said:Hahaha ik wist dat ik zo'n zielige reactie hierop zou krijgen. Ik heb de goede en de slechte geteld en het is 78,6% nou goed?
Ik baseer dat er veeel meer rotte peren rondlopen dan goede op mijn eigen ervaringen. Denk je dat ik geboren ben met zo'n haat? of dat mij is geleerd? NEE, het is onmogelijk te zeggen dat ze gewoon net zo aardig zijn als ons. Je kan niet eens ergens naartoe of er staat een groepje en je hoeft maar te kijken en het is raak.WAT KIJK JIJ! Of je gaat naar de bioscoop en ze zitten keihard te praten en bellen. Bij een normaal mens kan je dan vragen of ze aub stil willen zijn. Met hun is geen fatsoenlijk gesprek te voeren je krijgt gelijk een pak slaag van allemaal.
Dit zijn maar domme voorbeelden, maar zo gaat het hier elke dag maar weer. En als je zegt dat kunnen nederlands toch ook doen heb je een giga plaat voor je kop of woon in je in een dorp waar niet zo veel last is. Want hier is het 9 van de 10x buitenlander. En het is niet leuk maar wel de WAARHEID!
ric_0209 said:nog zoiets belachelijks vind ik die moskeëen (of hoe je t schrijft), wij zouden eens naar turkije moeten gaan en dan zo dat stadhuis binnelopen en zegge: "zeg ehm.. ik kom hier nou wonen maar dan wil ik wel een kerk eh.."
dan lachen ze je uit manen hoeveel van die dingen staan hier? nou.. iedere is er 1 teveel, ik zie het simpel gezegd zo: hier in nederland is het aanpassen aan ons, bevalt t niet ken je opzoute..
izimo491 said:Uhm ik denk niet dat je ooit in Marokko bent geweest? Nou in de grootse stad Casablanca staat me een flinke kerk dude(zie foto)... en ik vind dit toch nie lelijk om te zien (niet zoals de meeste bouwvallen die wij hier krijgen, maja je moet een gegeven paard niet in de bek kijken eh)
ric_0209 said:ik vind dat als je in nederland woont, je ook maar nederlands spreekt(of een van de dialecten op zijn minst).
ik ken ook wel buitenlanders (zijn dan wel meestal geen turken of marokkanen) die zelfs gewoon Maastrichts praten (dialect dus), met die mensen heb ik totaal geen probleem, die komen hier wonen, hebben werk, passen zich aan, het enige verschil tussen ik en die mensen is dan nog de huidskleur, maar mensen die in hun bed ligge stinke, zogenaamd "arbeidsongeschikt" zijn, en 10 nep kinderen hebben opgegeven die eigenlijk in turkije ofzo wonen maar waar ze wel geld voor krijge, dat zijn de mensen waar ik me gruwelijk aan irriteer en die mogen ze van mij nog vandaag het land uit stampen, en niet zo voorzichtig!