This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.

zeg jij hier nou, dat wanneer ik een nederlander in de problemen ziet, ik te hulp moet schieten. en wanneer ik ziet dat een buitenlander in elkaar wordt geslagen ik dan maar gewoon voorbij moet lopen??, denk eens na voordat je wat zegt aub :| . als iedereen meer lef had om wat van te zeggen als ze zoiets zien gebeuren, zouden er heel wat minder slachtoffers zijn gevallen aan zinloosgeweld. want jah we weten het wel allemaal beter, zoiets mag niet in dit land gebeuren. we lulllen er wel weken over, maar het gebeurt toch, en als jij erbij was, was je ook snel de andere kant opgerend!!!!
 
ippeltje said:
Al was het niet door een Nederlander geweest dan zou hij wel paar weken later door een buitenlander zou doodgeschoten worden.
En wie riepen er hard te juichen toen pim dood was!!
juist de buitenlanders!

waar slaat dit nou weer op, als er mensen waren die dit betruerden waren het wel buitenlanders. heb echt geen 1 buitenlander gehoord die het wel terecht vond, dus nog een keer denk na voordat je je toetsenbord aanraakt.
pim had erg sterke uitspraken, jegens buitenlanders toe, maar grote deel buitenlanders was het gewoon met hem eens, zelf ik.... dus zulke uitspraken zijn LOOOS :L
 
Er reed 5 min na het gebeuren een taxichauffeur langs , een marrokaan die uit het raam riep dat het zijn verdiende loon was.
Gek ,dat mensen dan zo gaan denken

Was op tv btw.
 
Gijs said:
Er reed 5 min na het gebeuren een taxichauffeur langs , een marrokaan die uit het raam riep dat het zijn verdiende loon was.
Gek ,dat mensen dan zo gaan denken

Was op tv btw.

tjah dat heb ik dan net gemist, ik kan trouwens ook niet voor alle buitenlanders spreken, maar het waren er iig niet zoveel.

en dan zoiets opmerken, als hij niet dood was geschoten door een nederlander was het wel een week later geweest door een buitenlander, vind jij dat ergens op slaan?
 
Neuh slaat nergens op , wilde al1 even dat feit van die taxichauffeur laten weten , voor de rest ben ik het met je eens.
 


Weet je waar het probleem ligt ? bij de laatste generatie....die gaan zich juist weer strenger op hun geloof richten, of in elk geval ze voelen zich heel erg snel aangevallen en lopen elkaar flink op te stoken.Want aan de ene kant doen ze alles wat verboden is maar als je de islam gaat bekritiseren dan ben je de lul.

Kijk maar op straat, kranten etc. de problemen liggen bij de jongeren en niet zo zeer bij de ouderen.
Gister op het nieuws lieten ze ook mensen zien die het een goede actie vonden en dat waren allemaal allochtone jongeren van max. 20 jaar.
 
Van wat er allemaal gebeurd in Nederland met betrekking tot geweld, word ik gewoon missenlijk van. Dit gaat mij echt te ver.
Ik had geen respect voor Theo van Gogh, wel respect dat hij voor zijn mening uit kwam. Maar dat hij in het democratisch Nederland word vermoord vind ik echt te gek voor woorden.
 
Het is inderdaad de invulling waarop de nieuwe generatie worstelt om een goede oplossing te vinden. Dit heb ik al eerder gezegd en ik ben blij dat iemand dit ook eindelijk inziet. Het botst gewoon omdat de oude stempel zijn normen en waarden wil overbrengen die niet overeenkomen met wat zij zien en geloven maar dit ook niet willen ondermijnen en niet respectloos willen overkomen.
 


de probleem is, dat er idiote bestaan, die hun leven lijden adhv een klote boek, die door een holbewoner duizende jaren geschreven is, toen hij zich verveelde, omdat hij net zijn vrouw mishandeld had, en zijn geit geneukt.

dat is de probleem, dat mensen het hele religie gedoe zo zwaar laten wegen, in hun beslissingen/leven. ik bedoel wtf kan het mij nou boeien als je, wat over god zegt (ben katholiek) zolang er randdebielen zijn, die dat klere boek, als richtlijnen voor het leven zien, gaan we altijd dit soort gezeik houden!!!
 
Er waren dus duidelijke verbanden met een extremistische islam groep.
Het was dus waarschijnlijk een aanslag.

Telegraaf voorpagina is ook schokkend te noemen, ik kreeg wel even kippenvel.

11 september word in amerika vermeld als 9-11 ( 911 )
Madrid hetzelfde verhaal.

Pim Fortuyn, werd vermoord, 911 dagen later Theo van Gogh.

Het kan allemaal toeval zijn, maar ik geloof er geen reet van.

Mvgr,
 


ik vind al die complot theorieen alleen dikke bs, weer iemand die nix te doen had.
 


Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat die jongens zich altijd meteen aangevallen voelen als je de islam bekritiseert terwijl ze zelf waarschijnlijk niet eens echt weten wat erin staat.
En als ik dan zeg 'ik vind het nergens op slaan dat je vrouwen als varkens moet behandelen' dan ben ik een racist om dat ik zijn mening die hij uit zo'n onontwikkeld boek niet respecteer.
Maar dezelfde gozer gaat staan rappen 'ik ben de master van het kraken, ik kom door de ramen en daken' , 'ik woon in jullie kankerland' en je telefoon steelt....ja sorry maar dat mag ook niet volgens de Koran.

Oftewel, het is gewoon een manier om 'ons' nederlanders als racisten te betitelen terwijl ze zelf niet eens weten hoe de islam echt in elkaar zit.
Er is in nederland eigenlijk een eigen soort van religie ontstaan, want in het centrale deel van turkije oid. is het 100x vrijer.Daar is het op sommige plekken ook verboden om een hoofddoek te dragen.
 
JP-Tuning said:
ik vind al die complot theorieen alleen dikke bs, weer iemand die nix te doen had.

Het is misschien BS.

Maar het is allemaal wel te toevallig.

Maarjah, Bush word hoogstwaarschijlijk weer president, naar de metingen.
En hem kennende gaat hij lekker verder in Irak, etc.
 
JusSeb said:
Het is misschien BS.

Maar het is allemaal wel te toevallig.

Maarjah, Bush word hoogstwaarschijlijk weer president, naar de metingen.
En hem kennende gaat hij lekker verder in Irak, etc.

Ik woon niet in irak etc :|

We hebben een PROBLEEM in nederland, een oplossing daarvoor vind ik belangrijker dan de vrijheid/veiligheid etc van die geitenneukers in het midden-oosten. Beter gewoon het leger in nederland inzetten in probleemwijken. Zal waarschijnlijk stuk meer invloed hebben dan de politie......
 

Nee want als je je verweerd als leger zijnde krijg je een aanklacht aan je broek hoor :+
Je moet praten en thee met ze drinken :+ :X
 
Bas@ICE said:
Nee want als je je verweerd als leger zijnde krijg je een aanklacht aan je broek hoor :+
Je moet praten en thee met ze drinken :+ :X

Gewoon een vriendelijke legermacht Alleen rubber kogels enzo gebruiken....
 
chezzmo said:
Gewoon een vriendelijke legermacht Alleen rubber kogels enzo gebruiken....

Ik zie nog altijd bij ons jaarlijkse kermis in gouda, dat de probleem jongeren niet reageren als er politie komt. Maar als de ME z`n gezicht laat zien, men toch wel snel weg is. Dit zegt iets over aanpak & respect. Je weet dat je niet moet kloten met de ME.

Tinne..
 
JusSeb said:
Het is misschien BS.

Maar het is allemaal wel te toevallig.

Waarschijnlijk is het voor een "martelaar/soldier of Allah" zijn levenswerk. Ik geloof wel degelijk, dat meneer er bewust 911 dagen tussen heeft laten zitten.

Het is tenslotte een "symbolische daad", en zijn "meesterwerk"

(gadverdamme, wat kots ik van bovenstaand stukje :r )
 
Status
Not open for further replies.