Ruben_09 said:Dus wat ? Je laat alles over je heen komen ?
Bas@ICE said:
Tuurlijk sla je terug, maar daar gaat dit niet om.Ruben_09 said:Laat ik het zo zeggen: Jij krijgt een klap van iemand... Dan wat doe je dan ?
Mijn mening is om hem 10x zo hard terug te stoten
Tinne said:Vaag dat het autochtone zijn die reageren op extreme uitlatingen van mensen daar, dat allochtonen zelf er niets over zeggen iig niet afkeuren.
Tinne..
s1abc said:Maar je bent dus om geen reden geslagen, ga jij de volgende keer dat je een willekeurig persoon die je tegenkomt ook zomaar slaan? er is totaal geen reden voor etc...
En dat mag helaas niet door onze regelgeving in NL. Of je het daar mee eens bent of niet, je hebt je hier aan te gehoorzamen. Ik vind het zelf ook maar raar soms. Maar aan de andere kant ook weer goed. het moet ons onderscheiden van de "beesten".Ruben_09 said:Nee je hebt gelijk, ik zou dat niet doen. Ik ga niet zelf actie ondernemen maar als bij mij iets gebeurd dan handel ik terug
Misschien ben jij wel de volgende....En dan gewoon op straat door een Nederlandse jongen omdat jij er wat van zegt omdat ie wat op straat gooit. het is trouwens "in memory of..." niet memmorymad max said:Dit wisten we toch al lang. Wij moeten maar tolerant zijn, maar die tolerantie kwam nooit van twee kanten. Vraag me af wie eerder vermoord word, Wilders of Hirsi Ali.