melf #50 said:ach Limburg , klein eindje
ik ben er dus zeker
melf #50 said:ze houden niemand aan hoor , er zijn gewoon goede afspraken met de politie gemaakt , vorig jaar was het ook geen probleem.
als je er normaal mee op straat rijd maakt het toch ook niet uit?
ik denk dat ik zelfs 2x moet rijden , mijn vriendin wil ook wel graag rijden en ik heb ook nog 2 scooters
Razma said:jammer dat het zo slecht geplanned is..
Veel mensen hebben namelijk al de legale meeting in Lint geplanned om te sprinten en/of de demo in Ovezande.
Een weekje later had veel beter geweest en hopelijk is er dit jaar meer volk dan de 40/50 scooters tov afgelopen jaar
Razma said:Tijdens deze demodag zou toch ook het nieuwe project met twee 180cc blokken met 200cc cilinders klaar zijn?
Zeker benieuwd naar dat project :!
Razma said:nee, geen eisen..
en vorig jaar was er verder niets voor georganiseerd...
knuckle said:Een ieder moet niet vergeten dat Vander AA z'n nek uitsteekt om "iedereen" een keertje wat circuit ervaring op te laten doen.
En dat voor een paar euri, dus wat wil je nog meer?
Vorig jaar waren er jongens die met een puch maxi meededen en gewoon de dag van z'n leven hadden, dit in tegenstelling tot enkele met zware set-ups die niet verder kwamen dan de parkeerplaats.
Kortom, dit jaar ben ik er ook weer bij en ga ik weer met melf en andere sporten en maken er maar weer wat moois van -:-
{! Dus, iedereen die nog twijfelt, niet doen en gewoon komen.