Originally posted by Mol
Kijk bij het kiezen van een tuner eens naar prestaties die zijn neergezet. Er komen de laatste tijd een hoop "prutser" tuners bij die een mooi verhaaltje in elkaar draaien, maar zelf al blij zijn als ze een dremel kunnen kopen.
Beschouw dit niet als flame, ik doel niet specifiek op iemand. Maar denk eens een dag langer na over tuningskeuze ipv ergens heen te gaan waarvan je denkt dat ze goed zijn.
Praatjes vullen geen gaatjes.
Originally posted by RunnerSp16
IS-Tuning , 130 euro voor grote tune beurt als ik ut goed heb :W
Originally posted by DNa power
ik nou ook nooit iets gehad hoor met de manston(on uitgedraaid) maargoed,iedereen zeg maar wat he.
ligt eraan hoe je er mee rijd natuurlijk
(hele tijd volgas jah dan komt eht neit goed)
Originally posted by Sander
Dan heb je zeker niet veel gevlamd?Ik heb 30 km met een manston gereden, en hem helemaal in de soep laten lopen. Mijn advies: Uitdraaien.
Originally posted by DNa power
hmmz neit genoeg gevlamd.waarom dat dan is 1000 km niet goed genoeg ofzo:s
heb zeker genoeg gevlamd ken ook mensen die gewoon rijden hoor maarjah.
maakt ni uit uitdraaien kan veiliger zijn jah.
ik zeg alleen dat het ook zonder kan.
Originally posted by RobvdZande
Kijk, het algemene probleem met de Hebo cilinders is dat de wand niet van super kwaliteit is en dat bijna altijd de verbrandings-kamer uitgegedraait/kotterd moet worden om een goede comressie verhouding te verkrijgen zodat de cilinder niet gaat vast pingelen [alleen bij Manston's]
Algemeen bekend is dat bij Malossi cilinders de wand van super kwaliteit is en dat hier niet gek veel aan hoeft te gebeuren om het zaakje lekker lopend te krijgen en houden. [mbt Team]
Je hebt al een Team dus zou ik deze zeker lekker houden en laten tunen/preparen...na goede bewerking kun je ver boven std Manston niveau uitkomen...
Wel zul je dan moeten gaan denken aan een andere uitlaat die wat meer toeren wil maken en een grotere carburateur is ook nooit verkeerd.
En dat verhaal over beginnende tuners, tja ieder zijn eigen mening maar ik vindt dat iedereen ergens moet beginnen en zich langzaam omhoog te kunnen werken....
Originally posted by DNa power
de wand van de manston 2 is echt neit slechter dan die van malossi geloof me oke van de manston 1 geef ik je gelijk!
maar de speed moet je ook uitdraaien dusjah
en bij de manston rep moet dat niet dusjah net als de team.
als je de manston tuned kom je even ver als de MHR speed
Originally posted by DNa power
ow jah dan blaat ik onzin.daarom reed ik wel een malossi dlv scooter eraf
:?
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Evo is standaard sneller als een Manston, dat kan ik je vertellen...
Originally posted by RobvdZande
Ik erger me een beetje aan je typ-werk zou je misschien hoofdletters ect willen gebruiken & goede abn zinnen...
Doed de M2 is echt geen grote vooruitgang tot M1...de zuiger is 3x stront geworden en wand zit wel iets verbetering in ja...
Ik heb nog NIEMAND gezien tot nu toe die met een M2 hoog gescoord heeft dus niet blaaten
In mijn post zet ik er ook precies bij waar ik het over heb en je hoeft me echt niet te vertellen wat ik met een Speed/NG e.d. moet doen...
En ook je laatste zin in complete onzin natuurlijk.
En vertel me aub eens waarom/hoe/wanneer ik een Speed moet uitdraaien...:+