'Lars Skyline Euner 8 February 2004 #61 Ja indd, komt een SR voor in de plaats naar ik dacht Mja hij moet eerst zn NRG + Citta verkopen ofzo :X
Ja indd, komt een SR voor in de plaats naar ik dacht Mja hij moet eerst zn NRG + Citta verkopen ofzo :X
Rutger 8P :| 8 February 2004 #62 Originally posted by Hessman Toch maar weer verkopen ? Click to expand... :'(, Ik wil hem opzich wel houden enzo, maar er gaat zo ontiegelijk veel geld in zitten, en ik moet nu gewoon vervoer hebben...en iets dat gewoon blijft rijden en niet telkens weer verrot gaat enzo
Originally posted by Hessman Toch maar weer verkopen ? Click to expand... :'(, Ik wil hem opzich wel houden enzo, maar er gaat zo ontiegelijk veel geld in zitten, en ik moet nu gewoon vervoer hebben...en iets dat gewoon blijft rijden en niet telkens weer verrot gaat enzo
H Hessman Retired Bierkoerier 8 February 2004 #63 daar had je bij voorbaat wel aan kunnen denken neem ik aan. Als je je citta gewoon goed maakt, what's the problem..
daar had je bij voorbaat wel aan kunnen denken neem ik aan. Als je je citta gewoon goed maakt, what's the problem..