Team Nrg

Hey rudger veel succes met je NRG, en dat mooie gestraalde setje carters daar regelen we wel wat voor, en niet mijn oude en nieuwe beestje zwart maken...:D
Spreek je nog wel.

Dennis
 
Originally posted by Slim Dim
hoop ik niet voor hem anders k#nkere we hem ff door ze ruit heen :+

ja, en dan schiet ik 4 kogels in je voorhoofd..

waar gaat dit heen, zoals je weet kennen rutger en ik elkaar goed... grappig weer, kansloze..
Even om te herstellen, ding is dus gewoon netjes, eerlijk etc...
 
Originally posted by Hessman
ja, en dan schiet ik 4 kogels in je voorhoofd..

waar gaat dit heen, zoals je weet kennen rutger en ik elkaar goed... grappig weer, kansloze..
Even om te herstellen, ding is dus gewoon netjes, eerlijk etc...

Relax, tis je verjaardag, ga taart eten ofzo :P

Ontopic;
Word wel leuk. Suc6 ermee :)
 
Originally posted by Hessman
ja, en dan schiet ik 4 kogels in je voorhoofd..

waar gaat dit heen, zoals je weet kennen rutger en ik elkaar goed... grappig weer, kansloze..
Even om te herstellen, ding is dus gewoon netjes, eerlijk etc...

Ik maak maar een grapje en jij moet oppasse wat je zegt anders krijg je ff 4 kogels in je brievebus .. Is er wat? ; pm me dan spreke we wel wat af , zo niet dan is er niks :) dan heb ik het verkeerd opgevat excusse daarvoor dan .
late we rutger's topic niet (verder) verzieke.
Lauw project rutger !
ik spreek je nog hoii
 
Originally posted by Slim Dim
Ik maak maar een grapje en jij moet oppasse wat je zegt anders krijg je ff 4 kogels in je brievebus .. Is er wat? ; pm me dan spreke we wel wat af , zo niet dan is er niks :) dan heb ik het verkeerd opgevat excusse daarvoor dan .
late we rutger's topic niet (verder) verzieke.
Lauw project rutger !
ik spreek je nog hoii

Zegt ons mannetje van 14jr :rolleyes:
 
1 woord Rutger: Kansloos!8)
Maar wel 1 pluspunt, dat is dat je naar pia bent gegaan :W.
Maare der ligt hier een blokje op je te w8ten denks :rolleyes:
Zie je binnekort wel...ciao.
 
LOL, wat een offtopic geh0er weer in me topic:P....gaat weer nergens over dit:DDan maar ff over tot project; beenschild is nu af, in spuitplamuur zetten en verder zien we het wel weer:)als het allemaal mee zit heb ik morge pics:!En mayb ook een cam
 
resized_2.JPG


Deze pijp koop Ik zoiezo:)Nog nooit gebruikt, nagelnieuw dus:D
 
Originally posted by beunhaas
VETHEID!!!eindelijk dan toch weer aan een scooter begonnen?:P
goed bezig!:*

:D, telkens als er een opgevoerd scootertje voorbij kwam..begon het weer te kriebelen!Dus heb k maar weer scootertje gekocht:)Heb k wat te beunen;)
 
Back
Top