Rutger 8P :| 21 January 2004 #41 Hm, ik hoorde dat de Athena Racing std wat feller is als de MHR Team?Zoja dan ga ik liever voor athena racing..
Hm, ik hoorde dat de Athena Racing std wat feller is als de MHR Team?Zoja dan ga ik liever voor athena racing..
Robert Superrrjoden! 21 January 2004 #42 Is feller , tenminste...ik won het van een team scooter met mn athena...
Jeroen Bang Bang 21 January 2004 #44 Koop nou maar gewoon die team, zal je echt geen spijt van krijgen.
Rutger 8P :| 21 January 2004 #45 Originally posted by Jeroen Koop nou maar gewoon die team, zal je echt geen spijt van krijgen. Click to expand... ,...We zullen zien})
Originally posted by Jeroen Koop nou maar gewoon die team, zal je echt geen spijt van krijgen. Click to expand... ,...We zullen zien})
InsaneMalebrain #Lennard 21 January 2004 #46 Kijk maar naar wat Freezer uit een std. Team heeft gekregen Tot nu toe heb ik dat nog niemand zien doen met een Athena.... })
Kijk maar naar wat Freezer uit een std. Team heeft gekregen Tot nu toe heb ik dat nog niemand zien doen met een Athena.... })
Rutger 8P :| 21 January 2004 #47 Originally posted by InsaneMalebrain Kijk maar naar wat Freezer uit een std. Team heeft gekregen Tot nu toe heb ik dat nog niemand zien doen met een Athena.... }) Click to expand... Hoeveel mensen heb je al zien banken met athena dan? Maar k neem zoiezo de Team hoor:*
Originally posted by InsaneMalebrain Kijk maar naar wat Freezer uit een std. Team heeft gekregen Tot nu toe heb ik dat nog niemand zien doen met een Athena.... }) Click to expand... Hoeveel mensen heb je al zien banken met athena dan? Maar k neem zoiezo de Team hoor:*
seaberd #koekwaus 21 January 2004 #49 Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... daar wil ik wel eens de uitdraai van zien dan
Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... daar wil ik wel eens de uitdraai van zien dan
Rutger 8P :| 21 January 2004 #50 Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... Damn 17,6 Pk's..Tuned? Verdere setup?
Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... Damn 17,6 Pk's..Tuned? Verdere setup?
Big B NRG Well, this is awkward 21 January 2004 #52 Ach ja, als je naar EGT van het forum kijkt dat hij 20,2 haalde met een tunede team...
Wille Well-Known Member 21 January 2004 #53 Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... Die was niet meer std...
Originally posted by [R]unner [R]eloaded ps : 17.6 pk met athena [mario] Click to expand... Die was niet meer std...
Rutger 8P :| 23 January 2004 #55 Volledige setup; MHR team 70 MHR team 2k MHR overrange MHR delta clutch MHR binnenrotor Malossi 25recht spruit Malossi Vl13 Mikuni 24 F-S Doppler as C4lagers Uiterlijk; cross stuur kill switch digi RPM/TEMP meter Fournales achter veer? WAVE schijf voor Deore XT remhendels van een mountain bike Zo, FF de complete setup gedaanMorge misschien setje gestraalde carters kopen Edit; MHR team2k uitlaat neem ik ipv pro race...Omdat de verkoper hem aan iemand anders heeft verkocht:? Last edited: 23 January 2004
Volledige setup; MHR team 70 MHR team 2k MHR overrange MHR delta clutch MHR binnenrotor Malossi 25recht spruit Malossi Vl13 Mikuni 24 F-S Doppler as C4lagers Uiterlijk; cross stuur kill switch digi RPM/TEMP meter Fournales achter veer? WAVE schijf voor Deore XT remhendels van een mountain bike Zo, FF de complete setup gedaanMorge misschien setje gestraalde carters kopen Edit; MHR team2k uitlaat neem ik ipv pro race...Omdat de verkoper hem aan iemand anders heeft verkocht:?
'Lars Skyline Euner 23 January 2004 #56 Ziet er leuk uit dat setupje,maar wordt hier nog wat an getuned of wat? het zal erom gaan hangen bij ons
Ziet er leuk uit dat setupje,maar wordt hier nog wat an getuned of wat? het zal erom gaan hangen bij ons
Rutger 8P :| 23 January 2004 #57 Originally posted by Lars#Dragster Ziet er leuk uit dat setupje,maar wordt hier nog wat an getuned of wat? het zal erom gaan hangen bij ons Click to expand... Ghehe, Pia power henee ik zou het niet weten denk dat het wel moeilijk zal wordenhaast zelfde setup...Ik ben benieuw kan niet wachten!
Originally posted by Lars#Dragster Ziet er leuk uit dat setupje,maar wordt hier nog wat an getuned of wat? het zal erom gaan hangen bij ons Click to expand... Ghehe, Pia power henee ik zou het niet weten denk dat het wel moeilijk zal wordenhaast zelfde setup...Ik ben benieuw kan niet wachten!
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 24 January 2004 #59 Komt redelijk in de buurt van mij setup, we gaan ff een keertje sporten, en over die carters praten we wel ff op msn... Dennis
Komt redelijk in de buurt van mij setup, we gaan ff een keertje sporten, en over die carters praten we wel ff op msn... Dennis