Team Nrg

Rutger

8P :|
Hoi,

ik ga maar weer eens een projectje openen aangezien ik weer een scooter heb:)

eerst had ik een aerox;

MK pro race 1
krd F1
25do
mhr 2000vario
mhr deltaclutch
25malossi recht spruitstuk
selettra rotor....

ik heb nu een nrg; Pia dus.Shame on me8P

setupje gaat worden;

MHR team 70
MHR2000vario
std koppeling later MHR delta clutch
Doppler as+c4
21do
std ontsteking en later rotor
PRO race 2 uitlaat

zo gaat de setup dus worden:)ik ben net begonnen met de nrg..k moet nog carters+velgen en de hele setup.Gaat nog lang duren dus:Pmaar dat geeft niet want ik hou wel van een beetje beunen:)

Frame;

Dsc00139.jpg


Een kapje kan je zien hoe de kleur word:);

Dsc00140.jpg


Ik ben nou begonnen met het bewerken van het beenschild. Ben ik al bijna mee klaar. dan ga ik beginnen met onderkuip.(mayb voor 2e radje..)

Auspuff die ik binnenkort heb:);

resized_2.JPG


Dit was het weer voor vandaag:P greetz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Big B NRG
Nee die NX installatie zit er niet meer in...dat weet ik wel 100% zkr :P

Ghehe, idd:D ik heb niet eens een buddy:'(die heeft iemand gepikt:rolleyes: bram jij hebt toch nog een velg en subframe liggen voor mij?van clemens:P
 
Yupz...heb ik nog liggen...ik moet de velgen nog steeds stralen...

Maar als hardwerkende student heb je niet zoveel tijd...maar het gaat denk ik vrijdag gebeuren...

Pm me anders er maar ff over..
 
Pm-ed bram:), velgjes zijn dus al geregeld:) dan alleen nog carters een voorkap dan kan ik beginnen met opbouwen van het blokje:)Ik hoop deze week een cam te kopen dus pics worden dan een Peuleschil:P:D
 
Originally posted by Hessman
Blij dat ik er vanaf ben, frame was 3 keer gestolen, erg brak, en geroest.. staat op het punt te breken.. :)

Geeft toch niet:Dme aerox was ook gejat, citta die ik nu heb ook...dus Ik spaar gejat spul....Agnee geintje hoor en zit me nietzo te pesten:|:'(
 
Back
Top