Originally posted by JohnB
Ziet er netjes uit. Alleen heeft sjoerd niet helemaal de echte Manston timing aangehouden als ik zo de map zie in de cilinder. Want de Manston hoogte is 19,6
En dat schuin aflopen hoort ook bij de Manston. Uitlaat poort is nu t zelfde als mijn Manston. (daar heeft hij de poort gegevens van)
Originally posted by mario
Poorten afschuinen (met een steentje 45 gr hoek maken bij overgang naar NiCaSil) zou ik trouwens wel eerst doen i.v.m. eventueel loslaten NiCaSil.
Originally posted by Sjoerd
Maare?? Heb je nou wel een voorwiel?
En die titel hoeft nou ook weer niet zo hoor...8P
Originally posted by slidervsstunt
ligt het nou aan mij of de hoek waarop de foto is genomen of zijn de inlaat spoelers een beetje scheef t.o.v elkaar
Originally posted by SR Max Biaggi
verder heb ik nog 2 alu verstevingsbuizen aan me frame gemaakt, hierdoor is het frame extreem stijf geworden, echt een genot om te rijden :W
verder ook DD gemaakt......
Originally posted by hebo-aeroxje
Waarom zou je dat nou niet merken dan...
Op straat kun je ook sportief rijden!
Originally posted by Enrico@nrg
Mja, ik snap de bedoeling ook niet helemaal.. Lijkt wel half af zo