[STZ] Sprint-Rox

ey manneke
ik heb vandaag effe op me werk die T-shirts en die Truie bestelt. echt een vet ontwerp zeg! voor de mensen die niet weten waar ik het over heb. der zijn T-shirts en truie onder weg van STZ:). ik hoop dat ze volgende week klaar zijn! spreken we dan af als we allemaal zo'n trui of T-shirt aan doen das wel lache op school:W
 
Update!!
vandaag kwam de buurvrouw met dit leuks:
44kyli1.jpg

mijn L&M kap binnen gekregen:
4hk85s1.jpg

2nqt81t.jpg

2re3b54.jpg

ook Stage 6 v-force 3 membraan binnen (machiel, bdankt nog;)):
33mpjys.jpg

4d49078.jpg
 
Facilly said:
Wat origineel weer...

Iedere project aerox rijdt tegenwoordig met zo'n kap :p

maar mooie update hoor :)

tegenwoordig ook vrij moeilijk om nog orgineel te zijn, dus doe ik gewoon wat is zelf mooi vind, overigens gaat het mij niet zo om de orgineelste scooter te bouwen, als het maar hard gaat.
 
LM Kap is gewoon gruwelijk, het gaat ook niet om wat de andere ervan vinden, als je het zelf maar mooi vind toch :D
 
..

JoRoXsTyle said:
jij snapt mij, ps aan l&m kap zit nog vrij veel afwerk werk aan:p, dus zo uit de doos is ook geen waar:p
dan mag je mij wel eens vertellen wat.Even licht opschuren en gaatjes boren voor de bevestigings gaten.
 
dan mag je mij wel eens vertellen wat.Even licht opschuren en gaatjes boren voor de bevestigings gaten.

snap ook niet echt wat hij bedoeld

Wel n nette update man, kap is niet meer erg origineel maar wel super mooi :~

daar gaat het tenslotte om

Latur
 
ey was der net wel effe lache:) lekker gevlamt tot dat dat dink van jouw weer eens begon vaag te doen he:( maar ben je nog wel rijden thuis gekomen? je moet maar effe zeggen wat er nu percies aan de had was! ik denk zelf dat de vertanding er uit liep. maar ja, we hebben nog wel kunnen lache om die auto die die prikkeldraad kapot reej en zow vaag vond dat er een kras op ze auto stond
weird.gif
! maar ik mail zo de foto's nog wel even van je sprint houding!

grz orlando

STZ Member
 
joris hier je sprint foto's nog:p

[ir]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7HSBAFWU[/ir]

[ir]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RWYKBQDA[/ir]

*klikbaar*

STZ Member
 
tnx orrie voor foto's, jah ben nog wel rijdend thuis gekomen, maar heel rustig, uit eindelijk is weer mijn vertandingsdeksel losgekomen, zal hem morgen is terug vast zetten en nieuwe olie in doen;)
Scooter staat ondertussen terug in huis;)

foto's staan op de computer, maar krijg ze niet geupload, computer doet nogal raar laatste tijd:(
 
Back
Top