[STR] Bigbore NX Zip

Petje af:D

Als mn sprinter klaar is rijden we een x tegen elkaar:D

Ik heb ook redelijk wat lichaamsmassa:P

Hehe leuk je gemeet te hebben op de camping.. ook zeker netjes geregeld allemaal en zou top zijn als we er volgende sbo meppel weer konden staan :)

nice ziet er strak uit!

Thnx

Ook even een samenvatting van dit weekend

Zaterdag ochtend wij hier de zip op de aanhanger getild en auto volgegooit met veel te veel zooi..

Komen op de camping aan zijn de nunspeeters al daar ( a&j kroes, frank (6,5inch voorvelg) , kevin ( 3e sprinter a&j )

ff voorgesteld blablabla, waarna we de tenten? gingen opbouwen.. blijk dat ik 1 tent vergete ben dus lekker knus met ze 3e in een 2 persoons tent gelege snachts.. verder zag de camping er super uit veel lol gehad.. was alleen onwijs moe :p later op de dag kwamen er nog een aantal andere mensen ( danny phantom,fontio,michel,joene,rene, een groepje belgen en nog bjorn en de mooiboi groep :p ook pepijn mizzle dragspert waren er. vast nog wel wat vergete maar lekker boeiend..

Toen s'morgens richting baan gegaan en daar super dag gehad.. gelukkig zonder moeite door keuring gekomen..

Heb in totaal 3 sprints gedaan

ik vs MWS frank , 9,52 - ??

ik vs Jeroen kroes , valse start - 7,16 oid

ik vs 2fast aerox?? 8,19 werd me gezegd ma geloof er niks van dus ff afwachte hier op forum wanneer het bekend word gemaakt.. mocht dit wel het geval zijn ben ik hier echt tevrede mee.. voor me gevoel was dat ook wel de beste run van de 3

eerste 2 runs verzoop de zip als een gek, daarna wat aan gedaan was dat over zat me drukveer te klote

Ben zelf echt tevrede hoe de zip erbij stond al met al een super weekend gehad nog ff op de bank gehad kwam 24,5 uit ook toppie binnenkort weer avondje banken met dennis

voor de mensen die me nie kenne, was de beer op het kleine zipje :p

Foto-3DCWB4XK.jpg

Foto-VUAJWFAX.jpg

Nog een terrorpic van danny, boem daar ging ze achtervelg..

Foto-88D6O8II.jpg

Tot zoetermeer :)

Foto-TGAVQS4R.jpg

Mensen die filmpjes/foto's van me zip hebben mogen die hier posten

Nick

Last edited:
later op de dag kwamen er nog een aantal andere mensen ( danny phantom,fontio,michel,joene,rene, een groepje belgen en nog bjorn en de mooiboi groep :p

Nick:D!
Zo te zien stond je zipje er mooi bij!
8.19 is idd een strakke tijd, als hij klopt!
Wat is het totale gewicht van 't zipje met jou erop?:* Is dit al gewogen trouwens?

En... had je die Bjorn niet ff kunnen vloeren van mij? Hehe:P
Ook had je 'm nog ff kunnen zeggen dat hij m'n voorkap nog op moet sturen, want volgens mij heeft hij een beetje last van geheugenverlies.

Superzipje:*!
Groeten.

Nick:D!
Zo te zien stond je zipje er mooi bij!
8.19 is idd een strakke tijd, als hij klopt!
Wat is het totale gewicht van 't zipje met jou erop?:* Is dit al gewogen trouwens?

En... had je die Bjorn niet ff kunnen vloeren van mij? Hehe:P
Ook had je 'm nog ff kunnen zeggen dat hij m'n voorkap nog op moet sturen, want volgens mij heeft hij een beetje last van geheugenverlies.

Superzipje:*!
Groeten.

Ik vroeg het je voor meppel nog of ik hem iets moest zegge ma dat hoefte niet van je :p verder is het een goed jong hoor.. die gaat dat wel opsturen.. heb niet gewogen aangezien dat niet verplicht is in de superspecial.. maar ik kom net wel of net niet op de 200 kg :p

Spreek je snel

Zag er super strak uit hoor op meppel!!
En de 24,5 pk is ook zeker netjes al zat er wel een dip onder in? iig toen je op de testbank stond hoorde/merkte je dat wel goed.

Maar mooi ding!!

Hey Nick,

Die kappen zijn echt super geil!
Staafje iets korter en hij is perfect!

Ik schrok wel toen je opeens voor me stond :P, ik dacht wtf wie is dat.
Ow Nick natuurlijk :).

Ik maak volgende keer wel een run met je zip ;).
Ben wel benieuwd wat jouw 2f4r blok doet ivm die van mij zo kut loopt atm :X.

Hey Nick..

De run tegen mij reed ik een 7,8 als ik me kan herinneren..
Had toen een lichte wheely :+

Ding zag er goed vers uit !! Jammer dat je dipte op de sprint tegen mij.

Tot zoetermeer dan doen we hem over :W

Jo nick

Ik heb nog een paar pics van je geschoten ik geef je ze allemaal wel een keer op cd ofzo ivm bestandsgroote

Seriuuse race look :P
[ir]http://i27.tinypic.com/10icha9.jpg[/ir]

Hier t kleurtje heb t er nog redelijk goed op gekregen,
[ir]http://i32.tinypic.com/16kavbt.jpg[/ir]

spreek je

Zag er super strak uit hoor op meppel!!
En de 24,5 pk is ook zeker netjes al zat er wel een dip onder in? iig toen je op de testbank stond hoorde/merkte je dat wel goed.

Maar mooi ding!!

Thnx.. hij stond er idd netjes bij was ik ook zeker blij om.. dip word binnenkort aangewerkt nu eerst is ff lekker relaxen 8)

Hey Nick,

Die kappen zijn echt super geil!
Staafje iets korter en hij is perfect!

Ik schrok wel toen je opeens voor me stond :P, ik dacht wtf wie is dat.
Ow Nick natuurlijk :).

Ik maak volgende keer wel een run met je zip ;).
Ben wel benieuwd wat jouw 2f4r blok doet ivm die van mij zo kut loopt atm :X.

Doen we zeker en staaf iets korter stond in de planning.. ook steps worden gemaakt kwam totaal niet weg met me benen haha.. En don't worry, ben niet gevaarlijk :D die run komt wel goed eerst gaat de zip toch iets op dieeet.. De mws zipjes stonde er ook gruwelijk bij ;)

Hey Nick..

De run tegen mij reed ik een 7,8 als ik me kan herinneren..
Had toen een lichte wheely :+

Ding zag er goed vers uit !! Jammer dat je dipte op de sprint tegen mij.

Tot zoetermeer dan doen we hem over :W

Ja klopt je rox gaat goed hard :)

Gaat helemaal goed komen Nick :W 8)

Zullen we jou ook eens even dicht bij de 7 laten komen :W

Dat doen we :W

Jo nick

Ik heb nog een paar pics van je geschoten ik geef je ze allemaal wel een keer op cd ofzo ivm bestandsgroote

Seriuuse race look :P
[ir]http://i27.tinypic.com/10icha9.jpg[/ir]

Hier t kleurtje heb t er nog redelijk goed op gekregen,
[ir]http://i32.tinypic.com/16kavbt.jpg[/ir]

spreek je

Thnx thijs.. had niet gedacht dat je foto's zo goed zouden lukken echt bedankt hiervoor :) als je binnenkort hulp nodig heb met de street opbouwen hoor ik het wel ;)

Hee idd :*!
Ziet er goed uit, beste foto van de "kleur" van z'n kappen, die ik tot nu toe gezien heb!

:)

Jij bent echt groooooooooooooot ;)

Welcome to the club....

Ik hoop alleen wel snellere tijden te rijden :X

Hehe tja life sucks.. stiekem nog hopen op ooit een gewichtsklasse.. is tevens ook beetje motivatie voor de zwaargewichten om toch wat extra uit hun blok te halen en het hok licht te maken denk ik :) en je tijden worden absoluut sneller dan de mijne.. En ben zelf ook zeker niet tevrede hiermee :D ma komt goed.. alles op ze tijd meet je snel weer :)!

Nick

Haha dat zeker :D

Thnx jij was die jonge die naast me stond met die buitelanders toch? en je was me net voor op de bank right?:D

Heb je geloof ik op de camping gemist hoor :o

Nick

op de camping was ik beetje laat gekomen maar was met een busje

en ineens toen het ging regenen stond ik bij jullie onder die tent:p
ik was dat kleine ventje op die witte zip:P

Back