superbabytjee
2F4R Zip sbo #44
Petje af
Als mn sprinter klaar is rijden we een x tegen elkaar
Ik heb ook redelijk wat lichaamsmassa
Hehe leuk je gemeet te hebben op de camping.. ook zeker netjes geregeld allemaal en zou top zijn als we er volgende sbo meppel weer konden staan
nice ziet er strak uit!
Thnx
Ook even een samenvatting van dit weekend
Zaterdag ochtend wij hier de zip op de aanhanger getild en auto volgegooit met veel te veel zooi..
Komen op de camping aan zijn de nunspeeters al daar ( a&j kroes, frank (6,5inch voorvelg) , kevin ( 3e sprinter a&j )
ff voorgesteld blablabla, waarna we de tenten? gingen opbouwen.. blijk dat ik 1 tent vergete ben dus lekker knus met ze 3e in een 2 persoons tent gelege snachts.. verder zag de camping er super uit veel lol gehad.. was alleen onwijs moe later op de dag kwamen er nog een aantal andere mensen ( danny phantom,fontio,michel,joene,rene, een groepje belgen en nog bjorn en de mooiboi groep ook pepijn mizzle dragspert waren er. vast nog wel wat vergete maar lekker boeiend..
Toen s'morgens richting baan gegaan en daar super dag gehad.. gelukkig zonder moeite door keuring gekomen..
Heb in totaal 3 sprints gedaan
ik vs MWS frank , 9,52 - ??
ik vs Jeroen kroes , valse start - 7,16 oid
ik vs 2fast aerox?? 8,19 werd me gezegd ma geloof er niks van dus ff afwachte hier op forum wanneer het bekend word gemaakt.. mocht dit wel het geval zijn ben ik hier echt tevrede mee.. voor me gevoel was dat ook wel de beste run van de 3
eerste 2 runs verzoop de zip als een gek, daarna wat aan gedaan was dat over zat me drukveer te klote
Ben zelf echt tevrede hoe de zip erbij stond al met al een super weekend gehad nog ff op de bank gehad kwam 24,5 uit ook toppie binnenkort weer avondje banken met dennis
voor de mensen die me nie kenne, was de beer op het kleine zipje
Nog een terrorpic van danny, boem daar ging ze achtervelg..
Tot zoetermeer
Mensen die filmpjes/foto's van me zip hebben mogen die hier posten
Nick
Last edited: