[STR] Bigbore NX Zip

netjes hoop dat het weer weer netzohard gaat knalle met deze zip:D

trouwens chek je pm even;)

Bedankt man, leuk je ff gesproke te hebbe op zoetermeer zonde van de valpartij! volgende x weer ff meeten:W

had em ff laten boren dan :p

nja duurt ff voordat het vormogen er weer is met die wand maar als het er is blijft et ook zitten :p ga je met een roost pijpje rijden? omdat je js dpr tekoop staat?

Hee luke ja klopt, wand word binnekort ook nog ff nabewerkt maar hij zit er nog in na zoetermeer :)

Jammer dat je niet naar Sweet lake kan :D goed bedacht :)

Vette spulletjes en een zeer net wantje ;)

Thnx john jammer dat ik door de wand damwoude heb moete overslaan zie je snel weer een x !

Beter nick dat je je Cilinder weer terug hebt+ralf+

EN heb je je zadels al gevonden hahahaha:) ??

Zie je snel weer man

hahah ja hoor is gelukt :*

Vetvet nick*D!
Hopelijk knalt de machine snel weer, cilinder ziet er goed uit!
Spreekje snel weer:W

:*

ziet er weer goed uit nick:W
tot sweetlake:*

Was mooi jasper :) tot snel






Zo gelijk ff beetje kort over zoetermeer

ding rap in elkaar gegooit voor zoetermeer toch nog met een aantal kapjes aanwezig wel cilindertje er ff netjes opgezet, eenmaal daar aangekomen een r1 ventilator overgenomen van michel:* voor de extra koeling gewicht boeit me toch geen drol :D verder heb ik maar 1 x gesprint, 3 x in de rij gestaan 1 x me handschoene vergeten 8P 2e x een tijd van 8,2 oid? iig me eigen record verbroken wat ik wel leuk vond toen een 3e run wou maken zat me kickstart muur en muur vast jasperT kon er op gaan staan 8P ik heb me er niet minder om vermaakt want daarna had ik het gehad heb ik me Js 80 pijp eronder uitgehaald naar jorn&bjorn gebracht verkocht gelijk door naar marco me nieuwe pijp opgehaald (L)

Foto-TGXB4DSX.jpg


JAHAAAAA WAT IS DIE LIEF :p de 86,4 bigbore roost

Foto-H6W4TP7L.jpg


Foto-NPQILAZM.jpg


Foto-7QCRU3AG.jpg


Foto-BTNC8O6O.jpg


Het blijft ook geen gezicht he ik op zon klein zielig zipje :p achteraf ook jammer dat ik niet met geheel complete kappenset daar kon staan want je foto's waren weer masterlijk wesley :*

Ook nog ff gebankt nadat de roost eronderlag, erg leuke run op de bank deed bij iedereen pijn aan de oren heerlijk zon pijp, draaide 7/800 toeren teveel squish te ruim en nieuwe wand toch nog 23 pk constant eruit gekregen wel leuk over enkele weken weer een dagje banken bij karsemeijers stiekem hopen op een 26+ mja dat zien we dan wel

Nick
 
Leuk je even gemeet te hebben super reus :W

Blijft en is een erg mooi zipje :~
Dat geluid is ook echt om te smullen van je nieuwe pijp, hihi :D
 
Leuk je gisteren gemeet te hebben kerel.

Jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien banken.. Volgende sprint maar eens tegen elkaar rijden :W
 
Hey man. Ik vind het niet lelijk zonder kappen hoor en anders gaan we je kappen gewoon aanpassen zodat het wel past:) . Die uitlaat staat hem ook goed-:-

Van de week even komen buurten bij je
 
Nick, was zeker wel mooi om te hele dag een beetje te chillen met jullie!

Ik toen nog snel je handschoenen ophalen, in de hoop dat je gewoon er weer tussen mocht. :D

Zoals wesley al aangaf, dat geluidje was echt wel gruwelijk hard
 
het klinkt altijd zo leuk he "naar jorn&bjorn" haha najah in iedergeval thnx voor de uitlaat je had meh wel even mogen poetsen hah:p najah kmeet je binnekort nog wels suc6 verder ltrzzz
 
Hey Nick, was gezellig je gesproken te hebben voor het eerst eigenlijk. Ik zal je volgende keer zeker weer spreken, je zip is echt vet :W. Uitlaatje staat goed trouwens.
 
Zo weer een update van deze kant eigenlijk geen zin om heel verhaal te typen dus hou het lekker kort

Danny phantom van het forum :p kwam ff langs wat brengen

Foto-UVHAXIRT.jpg


Tailrip getunede pssshht knopje

Foto-EL8OMOJG.jpg


Inmiddels doet die het ook en hij blijft tot nu toe nog heel

Je zal nog hier en daar wat gestotter horen en heb hem ook nog niet extreem lang ingehoude.. ook moet de zip zelf (zonder nx) nog onwijs afgesteld worden, volgende week word er gebankt me doel was in het begin van de zip meende ik 32+ ik hoop dit te halen en dan gaan we flink knalle @ xsh sbo

De bedoeling was dat ik 1 x zou drukken om te testen of die heel bleef en dan gelijk bankafspraak maken.. mja die knop is zo verslafend :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=v0muLzsInfs"]YouTube - ST-Revolution 2f4r zip met NX[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=h429wSopTU4"]YouTube - ST-Revolution 2f4r zip met NX[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2l6_lq6vpVo"]YouTube - ST-Revolution 2f4r zip met NX[/ame]

Nick
 
Haha echt wel vet :D

haha thnx vind het zelf ook wel vet, allang blij dat de cilinder het nog houd :)

Laatste filmpje doet ie het pas goed :p 8)

Thnx dj spreek je snel op msn erover :*

Haha laatste filmpje even zonder handen, duimen omhoog!
Nick wij meeten elkaar binnenkort nog wel ;)

Tot hengelo elias? :p

haha vet hoor nick, nu nog even goed afstellen! spreek je op hengelo misschien wel.

Komt goed spreek je volgende week

Welke sproeiers heb je erin zitten? Gaat wel lekker hor

Zit nu 18(nx)/20(fuel) 150 sproeier in echte keihin
 
in keihin zou ik maar wat groter gaan met dit koude weer. richting de 160.
Daarbij zou ik ook nadat je run met nos hebt getrokken beetje aan je gas hengele voor smeering van de cilinder.ipv laten uitlopen.
 
Hengelo zit ik in mallorca :*
Rotenburg moet ik werken :(
Maar genemuiden en meppel 2 ben ik er zoiezo weer bij ;).
Genemuiden zelfs heel misschien rijdend :D
 
in keihin zou ik maar wat groter gaan met dit koude weer. richting de 160.
Daarbij zou ik ook nadat je run met nos hebt getrokken beetje aan je gas hengele voor smeering van de cilinder.ipv laten uitlopen.

Thnx ik zal het onthouden voor de volgende x :) eerste ervaringen met nx, ben je er op hengelo nog bij met de sprinter of al verkocht?

Hengelo zit ik in mallorca :*
Rotenburg moet ik werken :(
Maar genemuiden en meppel 2 ben ik er zoiezo weer bij ;).
Genemuiden zelfs heel misschien rijdend :D

In orde dushi :W:D
 
Back
Top