[STR] Bigbore NX Zip

flink lawaai komt er uit, zag er netjes uit!

:D toeval dat je ff langskwam op de dijk

ruig hoor +ralf+

Ontopic ding ziet er echt superfeth uit 8)

Thnx tot hengelo keesz :*

Stoere Jongen :L
Keurige Zip verder:W

thnx:)

nick paas je msn dan hebbe deze mensen geen last van ons ;)
dus je echte msn waar je wel op praat

Ik zit nog op de zelfde msn alleen hangt er bij jou een block aan zou je verder niet hier in t topic onzin willen praten

Kerel houd is op met iemand anders topic te verkloten en stuur gewoon een prive bericht!

idd en tot zondag :p

Laatst nieuws dan maar.. pistonveertje gebroke van de 2fast de dag voor hengelo dus die moeten missen wel heb ik gelijk actie ondernomen om toch op nijmegen en de rest van het jaar mee te kunne doen

Foto-KYZRIYPK.jpg

Foto-BRJW4ZUX.jpg

Foto-PC4PNIRH.jpg

dus voortaan word het 86bigbore wat er onder de zip komt, nieuw carter zal ook hopelijk aankomende week klaar zijn bij karsemeijer, cilinder blijft nog ff std zal waarschijnlijk na meppel naar max gebracht worden :p ook nieuw spruitje want die nozzle in het spruitstuk is kud :emo:

Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om me topic te veranderen in [STR] Bigbore NX Zip! alvast bedankt :*

Nick

Toe maar jongen. Aan de BB :D

Nu kan je zeker niet meer mee doen op de friese sprints. (en Genemuiden)
Maar dat deed je toch al niet toch?

Heb je topic naam verandert :*

Mèn.... schiet ook niet op dit heh... :P Maybe moet ik nu ook nog maar eens aan de BB *D Maybe dat daar wel flink wat power uit te krijgen is :W

Maar het ziet er goed uit Nicky! Beter gaan we binnenkort serieus gassen met dat ding :P

Back