euro-motor 86cc bigbore sprinter

A

aeroxnightrider

Guest
hallo..
ik ben remon 19 jaar oud en woon in amersfoort ik ben 3,5 jaar werkzaam bij euro-motor in hoevelaken.
ik zeg al vast dat ik beter kan sleutelen dan ik typ dus betrap me niet al te vaak op spelfouten ;)
messchien kennen of hebben jullie mijn vorige sprinter al is gezien
100812544_5_vCDb.jpeg


100812543_5_CjDf.jpeg


met een speed 7t en c21 een leuke 21,4 pk gehaald.
na dat ik op de vrije sbbo sprint heb mee gedaan in meppel sloeg het scooter firus mij helemaal en besloot daarom met een vrisse nieuwe start te gaan beginnen en proberen mee te doen in de special klasse van de sbbo 2009.

in het weekend zal ik alvast een betere update maken met fotos hoe de bouw staat!
dit zal de setup worden..

bigbore 86cc xsh special tuned
xsh roost op maat
28 mm keihin cross model
2fast wig
malossi am6 spruitstuk
hpi met dubbele curve
nx kitje

tot snel!
 
Advertisement - register to remove this

Ik geloof dat dit wel eens iets dik kan gaan worden:p sprinter van vorig seizoen ziet er ook netjes uit :W Alleen de page is tot nu toe nog niet echt project waardig..
 
Alleen de page is tot nu toe nog niet echt project waardig..

helemaal mee eens!
maar daar komt snel verandering in heb zal aardig wat gebouwd en fotos gemaakt alleen moet deze nog fftjes uploaden van het weekend!
 
na lang denken heb ik maar voor gekozen om een kiesler frame aan te schaffen..gelijk de zelfde avond toen ik hem binnen heb gehad gaan bouwen..frame op de brug gegooid en begonnen.

voor vorkje ingekort:
Foto-7VLUOMFL.jpg

een blokje uit de schappen gehaald en onder het frame gebouwd
Foto-8UA6IZBF.jpg

die ouwe van mij had niks te doen savonds dus die mocht ook mee :+
Foto-H8PGY3CG.jpg

ik ga rijden met een aprillia SR achtervelg van me vorige sprinter en een honda sfx 10 inch voor velgje.
de ze maar fftjes beun er ingezet voor het oog :L
Foto-GDFNAXXE.jpg

het kleine voor schijfje vind ik zelf eigenlijk nog meer niks hier moet ik nog fftjes war voor verzinnen.
waar ik gelijk al achter kom met het kiesler fram is dat een schokbreker er schuin onder komt te zitten en dat ziet er gewoon niet uit..de blok ophanging vind ik ook nog niet echt sterk dus daar komt ook verandering in..en moet nog een plaatsje zoeken voor me accu.
onder tussen me blokje terug gehad van de coater en met krukas en clinder naar xsh gebracht.. want blijk baar kan die clinder het wel gebruiken :| ook worden me carters getuned en uitgekotterd voor de krukas en cilinder heb helaas nog geen fotos van het blokje +ralf+ maar het coaten is echt heel erg mooi gelukt!
 
Last edited by a moderator:
hoi,
ben benieuwd.

ik blijf het maar enge frames vinden (denkt aan DooD die verongelukt is op zo'n frame)

houd je je balhoofdhoek goed in de gaten?
 
Volgensmij is dat frame ook nog zwaarder dan een aerox frame:X maargoed:p
Ik had het toch liever op een aerox gezien, en dat terwijl ik eigenlijk beetje tegen de aeroxen ben:)

Gewoon omdat die kiesler dingen echt spuuglelijk zijn zie ik het liever onder een aerox:D
 
Ik hoop dat je blokje flink gaat knallen want voor de looks hoef je het niet te doen. want wat is zo'n kiesler frame lelijk. En zoals je zelf al zegt ga je er al dingen aan verlassen omdat het niet stevig genoeg lijkt.

Ps: voor je typfouten maak je pagina eerst in words(spellingscontrole) en plak hem dan zo hier op je pagina.

Verder succes ermee
 
denkt aan DooD die verongelukt is op zo’n frame

ik heb niet gehoord dat iemand verongelukt is op zn frame..hoe is dat gebeurd dan? Kan ik er rekening mee houden..

Ik had het toch liever op een aerox gezien

Ik eigenlijk ook..maar die begon het beetje te begeven en moest de deur uit..

Vanmiddag ben ik nog eventjes bezig geweest.. een zit plaatsje gemaakt voor de accu
Foto-BU4YA3FT.jpg


Foto-6KW6PNNH.jpg


Me vaders schokbreker waar ik nog niet te vrede over was.. en gewoon door het kut frame schuin op me blok stond heb ik dus wat maatjes door gegeven en dit was het resultaat:
Foto-Q6FCDBF3.jpg

Erg mooi vind ik zelf.. heb hem ietsjes laten verspringen nu staat hij netjes recht op me blok..

Was het weer voor vandaag morgen maar weer fftjes een postje doen..
 
Als je dat soort dingen allemaal kan als lassen en draaien enz. dan snap ik niet waarom je een kiesler frame neemt.
Dan kan je zelf toch een veel mooier/beter frame maken.
 
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=LB06eXP_Vow&feature=related"]YouTube - DOOD R.I.P Part 2[/ame]

ik vind persoonlijk de framepjes ook niet echt veilig.
hierboven is een filmpje wat er gebeurde met het frame bij hoge snelhied en helaas met slechte afloop.
 
Ik heb het filmke ook al vaak gezien en ik krijg en rare gevoelens bij als ik het iedere keer zie, denk dat de fout bij de voorrem lag en zijn voorwiel. Leek meer een wiel van een fiets te zijn.

Moet ook erg zijn voor wie het allemaal zag gebeuren.
 
Dat zal echt de enige reden niet zijn, er rijden namelijk meer mensen met zo'n vork en velg;) Heiko bijv. En nog wel meer heb ik er mee gezien:)
 
ik denk zelf ook dat het gehele vork systeem gewoon TE schuin staat dat dat zeker een oorzaak is geweest.

volgens mij had joel van JS op het frame van 2008 ook probleem ermee gehad...?? of heb ik dat verkeerd begrepen?


als je tog netjes kan lasen enzo kan je mis ook het balhoofd stuk rechter op je frame maken??
 
Back
Top