[STR] Bigbore NX Zip

Vet filmpje, leuk gedaan!
Ding loopt echt mooi, zakt alleen een beetje in op het eind?

Maar des al niet te min gewoon netjes!
Nu op straat boeken met dat ding!

Hehe thnx ja hij zakt ietsjes in hebbe we geprobeerd zoveel mogelijk te verhelpen mja , niet alles kan perfect zijn na 1 avondje banken

filmpje heeft n vriend van me in elkaar gegooit die opmerking van de muziek hak al vaker gehad :p zal hem volgende x zelf wat muziek sturen hehe

Tot meppel :)

Zoo weer een kleine update..

Ik had mookertje hier op het forum een pm gedaan ivm het afdraaien van me zip velgjes, dag later ze opgestuurd en een dag later alweer klaar :| stond er zelf ff van te kijken hoe snel het af was had het niet verwacht namelijk

Foto-PWRP8JL8.jpg

Foto-PN8QXCLE.jpg

Echt super netjes, bedankt hiervoor mookertje :*

Ook vandaag bodyprotector, handschoenen setje balhoofdlagers en koplampje opgehaald

Foto-JYCZ8RGK.jpg

Foto-JMMVKIBH.jpg

Foto-C6K8OSXW.jpg

Foto-UI4OY4CG.jpg

Foto-OYKKXTLA.jpg

Was m weer, van de week aantal dingetjes na de coater.. laatste dingetjes perfect maken voor meppel en dan opbouwen maar

Nick

Hij klonk gister wel lekker nick.:~ . En ik vond het wel mee vallen hoor met hoe jij op de zip past enzo. Alleen jammer dat we hem 300 meter terug moesten douwen met 3 man. Het voordeel hiervan was weer dat we 2 kilo kwijt zijn geraakt en ruimte voor bier hebben gemaakt:# .

''Heb je het nog wel opgelost gister?''

Tot snel

O ja @ meppel :winner:

Hij klonk gister wel lekker nick.:~ . En ik vond het wel mee vallen hoor met hoe jij op de zip past enzo. Alleen jammer dat we hem 300 meter terug moesten douwen met 3 man. Het voordeel hiervan was weer dat we 2 kilo kwijt zijn geraakt en ruimte voor bier hebben gemaakt:# .

''Heb je het nog wel opgelost gister?''

Tot snel

O ja @ meppel :winner:

Thnx dennis :) of het opgelost is weet ik nog niet.. ga zo weer richting de dijk.. hopen dat het nu niet weer gebeurt anders gaat het in me eentje lang duren voor ik thuis ben :p

Gelijk maar een update hoe het met me hok staat

Heb hem na het banken weer uit elkaar gehaald en alles lekker vers laten coaten eenmaal terug van de coater weer aan het opbouwen geweest

En GVD! krijg de kleur nog steeds niet goed op de foto xD kutlak

Foto-QDNCXMGE.jpg

Foto-6OJOFZXQ.jpg

Foto-ISQ4DHBY.jpg

Foto-YYTUT383.jpg

Foto-LFKRVDFR.jpg

Foto-QIKFZ6YM.jpg

En hier rijklaar, na avondje beunen weer veilig binnen gezet

Foto-883QEVP8.jpg

Foto-P6FIP7QT.jpg

Foto-XEWTI8I7.jpg

Dalijk dus weer ff vlammen om te zien of er niks geks gebeurt en anders kan het klaarmaken beginnen voor meppel :)

Nick

Petje af:D

Als mn sprinter klaar is rijden we een x tegen elkaar:D

Ik heb ook redelijk wat lichaamsmassa:P

Last edited:
Back