[STR] Bigbore NX Zip

Is de zip nu gekrompen, of ben jij gewoon zo grooot :D

zipje019.jpg

zipje018.jpg

En hier nog fototje, en een filmpje dat het blokje loopt:

zipje013.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BooYA4XxPhs"]YouTube - Eerste x starten [ST-Revolution] 2F4F zip[/ame]

haha dank u dank u ik zal idd nie snel "over t hoofd gezien" worden @ meppel..

vanmiddag die foto's gemaakt op pc gezet en schrok er zelf ook van haha tis haast of het zipje op mij zit..

Net belletje gedaan na de spuiter daar gaan me kapjes volgende week zaterdag heen dan zijn ook me remmen en mss/hopelijk me koeling in orde :)

Zoals ik zei SBO is voor de fun/veilig rijden niet om het winnen :D Kga me iig goed vermaken dit jaar

@ Danny Thnx voor "update" :D :*

Nog enige meningen over het omhoog/omlaag zetten van de zip.. altijd welkom

Echt vet dit :W Is net een speelgoed-ding met jouw erop :D

Hoogte zou ik zo laten, ziet er goed vet uit :W (Want als je de achterkant omlaag gooit zit het ook niet meer confortabel met jouw lengte denks :P)

zie ik daar nou de sr van rick siebelink offuh ?

ziet filmpje...

jij was op tv van de week ? met tv gelderland iets met scooters en een bezoekje aan massink :P ?

Last edited:
Echt vet dit :W Is net een speelgoed-ding met jouw erop :D

Hoogte zou ik zo laten, ziet er goed vet uit :W (Want als je de achterkant omlaag gooit zit het ook niet meer confortabel met jouw lengte denks :P)

Haha tja verschil moet er wezen jij het ding op tijd klaar voor meppel ?:)

zie ik daar nou de sr van rick siebelink offuh ?

ziet filmpje...

jij was op tv van de week ? met tv gelderland iets met scooters en een bezoekje aan massink :P ?

Ja dat is idd sr van rick en ja dat stomme tv gebeuren was ik :P:P

jezus hahahahahaha, ik zou het voetenplateau verlengen, kan je je voeten fatsoenlijk kwijt tijdens een sprint, echt lachen

Ja dat zou mooi zijn :P Ga heel mss steps maken ergens bij het subframe oid.. van de week ff rustig bekijken

Hoezo valse lucht!!! hoogstationair. Of de schroef niet ver genoeg terug gedraaid. Zou daar wel ff naar kijken voor die dure cilinder het leven geeft. Blokje+ frame lager en hij is tof

Hoezo valse lucht!!! hoogstationair. Of de schroef niet ver genoeg terug gedraaid. Zou daar wel ff naar kijken voor die dure cilinder het leven geeft. Blokje+ frame lager en hij is tof

Valse lucht gegarandeerd niet.. en idd gaan we absoluut wat aan doen magoed het was de eerste start dan weet je nooit wat je te wachten staat.. het blokje reageerd verder na behoren:)

Zodra koeling/remmen gefixt zijn direkt afspraak maken @ Karsemeijert voor een banksessie

Back