[STR] Bigbore NX Zip

Ziet er netjes uit man :),

Was het nog gelukt met het de stuurpen?

Ja was goed gelukt :) zie je op meppel

Ziet er goed uit ;)

Ben benieuwd of hij een beetje te "houden" is

Dat moet denk ik met zon verlenging en me gewicht geen probleem zijn

ziet er erg vet uit, ik vind hem alleen veel te hoog staan zo

blokje is erg netjes:W

Thnx .. ja achter gaat ie nog omlaag vind de voorkant wel redelijk nu.. heel mss nog iets omlaag

Ziet er netjes uit man!:) Kan je die teller niet in het midden van het stuur krijgen?;)

Ja is te doen wacht het nog ff af hoe het staat met kapjes erop :)

xxx

ziet er goed uit man blokje is erg verst waneer gaan de eerst bank runs gemaakt worden??

alleen ander tankje vind k persoonlijk(A) en kan nog wat van je frame af succes ermee

vindt de teller ook niet echt mooi:X
koop je een aim anders??;P
of zet hem anders in de beenschild??
maar voor de rest ziet het erg echt zeer nettjes uit:W

zie um wel rijde in meppel;)
veel s6 verder

Vet zippie, alleen wel wat lager maken man :W

Die teller zoiezo anders denks, want als je op je stuur gaat leunen zal je wel vaak tegen die teller aankomen denks ?

die teller moet van het stuur af man:D

Word aangewerkt :)

ziet er goed uit man blokje is erg verst waneer gaan de eerst bank runs gemaakt worden??

alleen ander tankje vind k persoonlijk(A) en kan nog wat van je frame af succes ermee

Thnx:) Eerste runs zullen ergens half maart gemaakt worden

Wat betreft tankje hou ik waarschijnlijk origineel vind hem wel op mooie plek zitten en voor het gewicht hoef ik het niet te doen.. Ook ga ik niet bezuinigen op me frame :) korte uitleg : 2m groot 1m breed :P:P

vindt de teller ook niet echt mooi:X
koop je een aim anders??;P
of zet hem anders in de beenschild??
maar voor de rest ziet het erg echt zeer nettjes uit:W

zie um wel rijde in meppel;)
veel s6 verder

Ja zie je vast wel in Meppel en wil eerst zien of ik niet nog wat leuks hiermee kan maken en anders komt er idd aim tellertje.. Deze is ook wel behoorlijk aan de grote kant

Vet zippie, alleen wel wat lager maken man :W

Die teller zoiezo anders denks, want als je op je stuur gaat leunen zal je wel vaak tegen die teller aankomen denks ?

Nog niet kunnen proberen maar kan zo al bijna zeggen dat dat gebeurd.. en lager word ie nog wel :)

Wat weeg je dan?

Schrok er zelf van toen ik er net op stond zit inmiddels al op de 119k :P dus voor het gewicht hoef ik het niet te doen

dan liefer veiligheid voor extreem verlichten etc

hier ik dan togh maar -.-

Foto-7NJ3XZLY.jpg

:P:P

Persoonlijk vind ik dat het blokje tever van het frame afstaat :*.

Maar het blokje is heeeeeel erg vers :~. Damn, ben jaloers.
Zie je 13 april wel :D

Ja ik had gister kapjes er ff losjes opgelegd hij steekt idd wel errug ver uit maar aangezien dit ook niet het definitiefe subframe is zal ik doorgeven bij lasser (chris) dat ie wel wat korter mag :) Achterstaaf in korten gebeurd zowieso nog

Nick

Ook ik ben nog een stukje zwaarder dan John :).

Ik vind em hoog en te lang eigenlijk. Ik ben wel benieuwd hoe hij oogt met kappenset.

WTF 119kilo? dat is nog weer 19 kilo zwaarder als ik....

ik was al bang dat ik 1 van de zwaarste rijders was...

Haha John dont worry :P overhoeveelheid bier is het voor 80% -.-

Nou, dan heb je hier nog een rijder die zwaarder is dan jou john :*

Maare, het subje mag indd wel iets korter

Komt goed danny.. zie je op meppel:)

Ook ik ben nog een stukje zwaarder dan John :).

Ik vind em hoog en te lang eigenlijk. Ik ben wel benieuwd hoe hij oogt met kappenset.

Ik zal foto's maken zodra ik thuis kom met kappenset..Ben benieuwd hoe de meningen dan zijn

dammnnn :P vandaar superbaby 8P wat een foto :D carnaval?? :P

zipje is idd wat aan de hoge kant imo, je subframe is in ieder geval wel stevig :P

Geen carnaval:P diploma-uitreiking haha :P ook geen weddenschap ong hele school incl leraren wisten van me bijnaam af en besloot als een superbaby te gaan als ik zou slagen.. helaas dat gebeurde :P

Laagvliegers gaan het hardst, dus verlagen die shit:P

Blokje ziet er nice uit:)

Thnx.. :) Zal vanavond wat foto's posten met kapjes en dan is zien wat er voor en achter nog af moet

:D

Mischien ook maar eens een 100kilo+ posse maken ;)

Toch ben ik nog steeds een voorstander van gewicht klasses op sprints. desnoods 3. 0-70 70-90 90-150

Fair is Fair. maar goed daar is dit niet het juiste topic voor

:D

Mischien ook maar eens een 100kilo+ posse maken ;)

Toch ben ik nog steeds een voorstander van gewicht klasses op sprints. desnoods 3. 0-70 70-90 90-150

Fair is Fair. maar goed daar is dit niet het juiste topic voor

True.. blijven hopen dat het ooit nog is zal gebeuren

Met jou gewicht hoef je hem toch niet meer te verlengen?:P

Het oogt leuk (mijn mening) + dat het een beetje compenseert.. door hem wat te verlengen lijkt ie groter waardoor het IETS minder achterlijk lijkt als ik erop zit :P

Back