Weer kleine update van de zip
Zoals ik zei laatst is het blok weg gebracht na Karsemeijer dus kon niet blok onder het zipje hangen , ook mis ik nog aantal lagers bij het voorvork gedeelte dus de voorvelg kon er ook niet in ma goed heb toch maar aantal foto's gemaakt hoop dat het wat is
Spulletjes terug van de coater
Ze vertelde me dat het "black-gold" is gecoat , vind het meer op metallic-zwart lijken in de zon scheen dit goude gloed te krijgen aangezien dat in nederland niet veel voorkomt houde we het er ma op dat het metallic-zwart is
Remschijf en velgadapter gekocht
Nieuw helmpje aangeschaft
Let niet op mij 8p
Voorveer met nieuwe remklauw
Accubakje op het frame gelast en aan de andere kant ophanging voor reich pompje
Extreeeem verlichte buddy
Hier hoe de zippert er nu bij staat , nieuw balhoofdlager setje met de vork erin voor en achter veertjes ervast op nu is het afwachte op het blok en de lagers voor die besteld zijn
Nog wat dingetjes gekocht , radje en killswitch die nog netjes weggewerkt moeten worden en paddock is altijd wel handig
Dit was het weer ff voor nu , zit te wachten op de bestelde onderdelen
- Voorvork lagers/keeringe etc
- Koso teller
Ook heb ik nieuw setje carters aangeschaft deze ligt nu bij Karsemeijer waar ik ook een echte Keihin van heb gekocht en spruitstukje vertandingen etc nog aantal kleine dingetjes.. Over paar weken me blokje terug en dan zal er snel gebankt worden
Gr nick