[STR] Bigbore NX Zip

naja beter bak j er wat van met dit blokje.die robbin ouwe beunerd heeft 2 rondjes gereden en toen weer uitmekaar gehaald.als je sbo 08 gaat trekken we ff een sprintje

gr dex

zwaar dik ding!:)

Karsemeijr pretspul :W

jippie!:P

strak spul heb je hoor!

die nos kit is echt vet:P

groet;)

1 ding: jij gaat vast wel vlamme met die zippert:P

iedereen bedankt :) hoop snel wat meer moois te kunnen posten aangezien ik toch al wel wat verder ben dan op de pagina maar heb laatst me camera gemolt moet nog nieuwe aanschaffe :p @ wallie neem aan dat je van epc/rst ben daar is het blokje gekotterd etc wat voor soort drijfstang is er in de krukas gezet zeer net ding ! @ maik voeg me ff toe op msn de_superbaby@hotmail.com..

Kleine update :

zojuist bij rick karsemeijer geweest om me blokje te brenge deze word klaar gemaakt afgewerkt en opgebouwt meer hierover later

Heey,
Dat lijkt wel mijn oud blokje maar das niet Karsemijer getuned allemaal.
Begrijp ook uit wat sommige hier zeggen dat je je een nieuwe as hebt gehaald??:P de as wat erin zat was nog supper!:D
Maargoed, ben benieuwd wat jij eruit haald;)
Succes ermee!
Groetjes Ivo

hee ja schijnt jou ouwe blok te zijn en nee heb nog steeds zelfde asje kan jij me toevallig vertellen wat voor drijfstang er in die as is geperst? en jou blok was epc/rst neem ik aan ? heb ander setje carters aangeschaft dus zal vast wel jou blok zijn geweest:)

hee ja schijnt jou ouwe blok te zijn en nee heb nog steeds zelfde asje kan jij me toevallig vertellen wat voor drijfstang er in die as is geperst? en jou blok was epc/rst neem ik aan ? heb ander setje carters aangeschaft dus zal vast wel jou blok zijn geweest:)

ja carters zijn door epc gedaan maar wel niet op hun manier maar meer op heiko zijn manier, en cilinder is door heiko bewerkt.
Ding knalde egt supper bij mij!!!

ja carters zijn door epc gedaan maar wel niet op hun manier maar meer op heiko zijn manier, en cilinder is door heiko bewerkt.
Ding knalde egt supper bij mij!!!

het carter is opgelast net als ik het weleens doet/deed, het carter daarentegen niet op min manier getuned, niks negatiefs tov EPC, maar gewoon net anders.

de cilinder is aangeraakt door mij en echt niet af, omdat Ivo het gehele spul bij mij heeft gebracht heb ik hem evne aangeraakt, maar toen hij zei, dat hij stopte met het gehele spul meteen gestopt, de cilinder kan dus vele malen beter.
(Dit post ik omdat mensen anders weer in de toekomst gaan praten over mijn kwaliteit werk)

Het drijfstangsetje is door mij gemonteerd en aangepast anders paste het niet tussen de wangen.

mij hoor je ook zeker niet klagen over de spulle heiko en idd is niet af dat gaat dus nu gebeure bij karsemeijer , @ jasper ik zal hem is op de weegschaal zette vandaag of morge maar is idd stuk lichter :)

Dit word zeker wel een vet zipje :), ben benieuwd waar je de fles gaat stoppen.
Het is inderdaad een mooie kit, maar hoeveel LB fles is het?
Want dit is 1 keer spuiten en fles leeg...

Succes verder met de zip :).

@ RLST ja bedoeling is sbo mee te doen niet om te winnen gewoon gezellig meeten en beetje "veilig" kunnen sprinte heb namelijk nadeel dak 2 meter groot ben en n meter breed:p

@ Jordy ik zou het eigelijk niet weten hoeveel erin kan zal idd vlot leeg zijn , overgens weet ik ook nog niet waar ik de fles moet plaatsen , iemand mooi idee voor me ? altijd welkom

binnenkort update

Weer kleine update van de zip

Zoals ik zei laatst is het blok weg gebracht na Karsemeijer dus kon niet blok onder het zipje hangen , ook mis ik nog aantal lagers bij het voorvork gedeelte dus de voorvelg kon er ook niet in ma goed heb toch maar aantal foto's gemaakt hoop dat het wat is

Spulletjes terug van de coater

Foto-EASDHINP.jpg

Ze vertelde me dat het "black-gold" is gecoat , vind het meer op metallic-zwart lijken in de zon scheen dit goude gloed te krijgen aangezien dat in nederland niet veel voorkomt houde we het er ma op dat het metallic-zwart is

Foto-WVY3HRSO.jpg

Remschijf en velgadapter gekocht

Foto-HNRAG44H.jpg

Nieuw helmpje aangeschaft

Foto-4HJRVPT6.jpg

Let niet op mij 8p

Foto-OACIV3SO.jpg

Voorveer met nieuwe remklauw

Foto-JPYLXSCB.jpg

Accubakje op het frame gelast en aan de andere kant ophanging voor reich pompje

Foto-3SQP3AJY.jpg

Extreeeem verlichte buddy

Foto-C4XNQS6H.jpg

Hier hoe de zippert er nu bij staat , nieuw balhoofdlager setje met de vork erin voor en achter veertjes ervast op nu is het afwachte op het blok en de lagers voor die besteld zijn

Foto-DHIG4RP8.jpg

Nog wat dingetjes gekocht , radje en killswitch die nog netjes weggewerkt moeten worden en paddock is altijd wel handig

Foto-MWCJL7NR.jpg

Dit was het weer ff voor nu , zit te wachten op de bestelde onderdelen

- Voorvork lagers/keeringe etc
- Koso teller

Ook heb ik nieuw setje carters aangeschaft deze ligt nu bij Karsemeijer waar ik ook een echte Keihin van heb gekocht en spruitstukje vertandingen etc nog aantal kleine dingetjes.. Over paar weken me blokje terug en dan zal er snel gebankt worden :)

Gr nick

Back