Hilly said:- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc
en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar
Hilly said:welke dealer dan?
yes. ken het wel. heb zelf niet veel contact daarmee.Ronnie said:Bouwens Venlo.
Hoort bij de Pala group, misschien zegt dat je iets meer uit Eindhoven.
@ dragstarlover:
Wat voor bedrijfje zit je?
Maikel said:Ik loop op dit moment half jaartje bij Verhoeven Tuning, moet nog tot 30 Juni, maar houd het wel aardig vol.
heel mss voor afstudeerstage bij mini dan.. of part timeDennis said:netjes hilly, hopen dat je erna mag blijven
>purple-horse< said:dat is wel blits! als je mooi werk daar mag doen, dat ligt ergens bij garskamp toch?
een maat ze pa heeft daar tijdje gelezen z'n golf ook heengebracht is wel mooi geworden misschien ken je die auto wel blauwe gold met zwarte velgen? biturbo dacht ik..
dartmaster187 said:bmw dealer is kkgruwelijk.
Me broer was monteur bij jan de jong bmw in hilversum.
vaak in een 330 wezen sporten. Ook een X5 met V8 en in een bmw m3 en m5 gereden. kkgruwelijke shit is dat. Hij heeft toen ook een 530 (e60) mee naar huis gehad om mee te rijden die nieuwe, mocht hij een dag mee rijden. Flink wezen sporten, 230 mee op de snelweg enz.
BetaDriver said:Weten we ook weer hoe er bij BMW De Jong uit Hilversum met auto's van klanten word omgesprongen.
haha alsof jij 50 zou rijden, en daarvoor hoef je niet dit te lezen. Ga maar naar autoweek.nl en bekijk daar maar eens wat ze over de garages neerzetten, daar is dit nix bij hoor, maarja zo slim ben jij denk nieBetaDriver said:Weten we ook weer hoe er bij BMW De Jong uit Hilversum met auto's van klanten word omgesprongen.