This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage lopen

meisje van school zit daar nu. Moet geweldig zijn. Die buurt waar ik kom te zitten(waar zij nu dus ook zit) French Quarter ziet r normaal uit. Het valt allemaal heel erg mee zegt ze. Natuurlijk zijn er ook nog wijken/delen van e stad die nog in de "shit"zitten. Maar daar kom je ook gewoon niet en heb je in feite niets te zoeken. Uitgaansgelegenheid en winkels etc zit allemaal in de French Quarter. Dat meisje hefet het zo naar d'r zin daar dat ze heeft bijgetekend voor 6 maanden. Andere steden waren San Antionio,Chicago(was eigenlijk al bezet na de gesprekken) Charlston, Kansas en Alabama. Niet echt boeiende dingen dus. New Orleans en Miami spraken mij toen het meeste aan. Vooral toen ik die verhalen van dat meisje hoorde dat het allemaal veel beter gaat nu. En dat alles teveel wordt opgeblazen
 
Ik heb nog 8 dagen om een stageplek te fixen.
Voor een 10 daagse oriëntatiestage zonder opdracht wel te verstaan, alleen beetje rondkijken.
 
Vandaag gesprek gehad met mijn leraar op stage. Ik kan daar nog een jaar stage lopen als ik wil voor mijn 2de jaar: commercieel medewerker. Buiten en binnendienst. Ik wil graag in de motor onderdelen handel blijven omdat het mij erg trekt. Vooral dat de klanten van ons door heel Nederland zitten en mij het dus wel mooi lijkt om dan ook eens dagen naar die klanten toe te gaan. (wat ik nu dus nog niet doe).

Mensen daar kan ik goed mee opschieten en werk is niet verkeerd. Alleen ik krijg er dus helemaal niks uitbetaald dat vind ik dan wel weer minder. Heb nog 10 weken, dus nog even tijd om er over na te denken....
 


hoe zit dat nouw eigenlijk?
ik ga dat dus ook doen (werkend leren)
en hoor dat je gewoon voledig loon MOET krijgen
daarnaast hoor ik dan weer van vastgestelt loon is en weet ik wa allemaal
 
werkend leren, je krijgt gewoon je salaris alleen netto lijkt het minder maar vergeet niet dat , dat bedrijf ook al je school kosten / boeken betaald.
Dit is wat ik van een vriend van mij begreep.

Ik heb een andere vraag.
Ik ben 7 werk dagen ziek geweest ( 6 effecient want 2de paasdag valt af) wegens een blinde darm onsteking.
Dit was operatie en herstel.

Nu kom ik aan het einde van me stage voor de uurnorm 3.5 dag te kort.
Wat vinden jullie moet ik aanbieden deze dagen in te halen of zal ik het zo laten als me stage project maar af is.
 
Aanbieden om in te halen.

Dat zou ik doen tenminste

Komt je stage-beoordeling alleen maar ten goede.
 
Ik ben gisteren begonnen, 40 uur per week bij Scheepens reclame bureau in Tilburg. Echt een groot reclame bureau. Nu hoef ik nog niet veel te doen, ben met stage verslag bezig geweest hele dag. Morgen moet ik een middag naar ontwerp/concept afdeling ff kijken wat er daar allemaal gebeurd. Ben benieuwd maar vind het wel fucked 40 uur in de week want kan zelf bijna niet meer werken en moet binnenkort lessen. Heb ook al mn geld nog niet voor de vakantie..

maarja probeer er zelf wat van te maken de volgende 7 weken
 
morgen heb ik week 33 af van dit jaar..nog 24 weken te gaan...:X

En Dennis geen kutopmerking maken he :+
 
Haha, nou ja het scheelt een hoop dat het echt een relaxde stage is en ze me veel taken geven.

Elke vrijdagmiddag om half 5 borrelen, en gewoon erg goede sfeer en leuke collega's. Maar ja het is en blijft stage en soms zou ik wel een dagje lekker op me bed willen liggen...
 
Ik heb morgen maar eens een dagje vrij genomen.

ff iets droppen op school, en dan om 12 uur weekend vieren,

Het is een leerzame stage, mooi stukje techniek, technische vaardigheden etc. goede shit :W

Jammer dat ze niet kunnen betalen wat ik wil (waar ik eigenlijk voor leer betaald stukken beter @ moment)
 
zo dat was weer dat, net telefoon interview gehad met het monteleone hotel in New Orleans. Was behoorlijk zenuwachtig Maar ze waren ontzettend vriendelijk, twas net een vrienden gesprek alsof we elkaar al jaren kennen. Hi dit en Hi dat, how are you doing. Bye bye. Gaf toch wel een soort van vertrouwelijk gevoel Mocht ze gelijk al bij hun voornamen noemen dus dat was ook wel fijn. Had en een gesprek met een man en vrouw. De man zei aan het einde: so Pepijn, tell me what time is it now in Holland? ik: ehh 8.30 pm. Hij: oooow so you're preparing yourself to go out for a few beers or what? Ik: hahha, no way, i have school tomorrow! School comes first offcourse! Hij: hahaha, good answer son Was wel grappig. Nu afwachten wanneer ze me verwachten
 
Lijkt me een hele ervaring, zoiets in het buitenland doen