ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

zoo ook ff een smsje gestuurd voor 2 witte ST.net stickers en misschien ook nog ff 2 gofast stickers smse :)

Ik had ook smsje gestuurd onder de naam Frank uit spijkenisse:W
1 voor st.net en 1 voor gofast stickers
leggen die ook klaar:love:

Ik heb vandaag een smsje gestuurd onder de naam: Oscar Graper, maar ik heb geen smsje terug gehad is die daar wel aangekomen?

Nette actie !

Alleen ik had nog een paar vragen :

Is het nog steeds mogelijk om per post stickers aan te vragen ?

Hoe zien de yasuni stickers eruit en welke afmetingen hebben deze ?

Voor de rest , zeer goed bedacht systeem !

Wens jullie veel succes ermee ! :)

nee, staat niet in m'n lijst hier.
ErwinZ overigens ook niet ontvangen, dus wellicht ook wat mis gegaan met verzenden ?

nee, staat niet in m'n lijst hier.
ErwinZ overigens ook niet ontvangen, dus wellicht ook wat mis gegaan met verzenden ?

ik had staan: sticker+ st.net+ wit+ Oscar Graper gegevens(zonder plus tussen naam en adres).......

is dat fout of licht het aan prepaid/abbo?

ik had btw wel een bevestiging van ontvangst

@ eendpoweerrr : ik heb gisteren een hele grote stapel op de post gedaan, geen idee meer exact welke namen aangezien het er zoveel waren. Wacht ff af tot maandag, indien niet, pm me ;)

@ joost.aerox : ongeveer 16cm geloof ik

zie stuurkapje, maar ik kijk nog ff voor een betere ;)
174-1144081022.jpg

Dat zijn oldskool stickers en die zijn niet via de sms te verkrijgen, maar wel gewoon via een enveloppe..
Had je geweten als je het topic had doorgeleze :x

ja ik had de topic door gelezen , maar ik wist niet dat die de met die strepen de oldskool type waren. :rolleyes: ;)

Bedankt.

Status
Not open for further replies.
Back