ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zeer netjes man :w
Maar dus ff een vraagje hé, als je nou 4 stickers wilt hebben, moet ik dan 2x SMS'en, en bij 6 3x SMS'en. enz enz.. ?

En nog eentje,

Hoe moet ik mijn SMS dan versturen ?
sticker + st.net + rood + Rene blablabla
of
sticker st.net rood Rene blablabla
Met of zonder de plusjes

bvd

op het eerste deel : ja
voor elk smsje krijg je 2 stickers toegezonden

ivm het tweede deel... wat je wil !
Het komt gewoon goed en duidelijk aan, als naam + adres maar volledig is !

@ [RSC] Wesley: Eerst moet dit allemaal 100% routine lopen om alles netjes en snel op te kunnen zenden. Vergeet ook niet dat er steeds alle kleuren stickers op voorraad moet liggen om hier snel mee te kunnen werken ;)
Dat is ook een werk apart...

op het eerste deel : ja
voor elk smsje krijg je 2 stickers toegezonden

ivm het tweede deel... wat je wil !
Het komt gewoon goed en duidelijk aan, als naam + adres maar volledig is !

@ [RSC] Wesley: Eerst moet dit allemaal 100% routine lopen om alles netjes en snel op te kunnen zenden. Vergeet ook niet dat er steeds alle kleuren stickers op voorraad moet liggen om hier snel mee te kunnen werken ;)
Dat is ook een werk apart...

Ok thx :)

Zojuist ff gedaan, 1x rood - 1x blauw
Maar alleen bij de 1e SMS kreeg ik zoon bevesteging terug (Je bericht is ontvangen, als je alles goed doorgegeven hebt word(en) de sticker(s) opgestuurd! Gr, ScooterTuning.net) en bij de 2e niet.
Hoort dat ?

ivm België... ff geduld.
en voor de mensen die al geprobeerd hebben en waar 1,5 Euro is voor aangerekend, pm me ;)

Goede actie..

Dat met brieven vind ik toch een achterhaalde methode, je moet postzegels hebben, en brieven, dat is nietmeerhelemaal van deze tijd..

Dit is echt super, ik ga het binnekort een keer proberen!!

zoo ook ff een smsje gestuurd voor 2 witte ST.net stickers en misschien ook nog ff 2 gofast stickers smse :)

Jeej ! Stickers zijn binneuh ! :D

Samen met aanmeld formulier en member naam dinges. :W

Tof Razma & kees , thnx.

Zijn er ook stickers verkrijgbaar met die strepen eronder en boven ( die van links boven @ forum ) ?

Zijn er ook stickers verkrijgbaar met die strepen eronder en boven ( die van links boven @ forum ) ?

Dat zijn oldskool stickers en die zijn niet via de sms te verkrijgen, maar wel gewoon via een enveloppe..
Had je geweten als je het topic had doorgeleze :x

Status
Not open for further replies.
Back