ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

heb gestuurd van belgië (afgelopen vrijdag) en heb nog niets terug gekregen
dus zal wel een andere methode zijn voor belgen

Gewoon 1 smsje krijg je terug met dit er in:

Je bericht is ontvangen, als je alles goed doorgegeven hebt word(en) de sticker(s) opgestuurd! Gr, ScooterTuning.net

Zou dit mogelijk zijn ? :D

Ja in prinsiepe is dit mogelijk, onder de supervisie van Razma,

Technisch gezien moet het bericht beginnen met "sticker" en zolang het aan die conditie voldoet zal het aankomen per e-mail bij Razma.

Wat er voor de rest in het bericht staat moet duidelijk zijn voor der om op te kunnen maken welke sticker je precies wilt en waar het naar toe moet, anders word het niet in behandeling genomen.

Ja in prinsiepe is dit mogelijk, onder de supervisie van Razma,

Technisch gezien moet het bericht beginnen met "sticker" en zolang het aan die conditie voldoet zal het aankomen per e-mail bij Razma.

Wat er voor de rest in het bericht staat moet duidelijk zijn voor der om op te kunnen maken welke sticker je precies wilt en waar het naar toe moet, anders word het niet in behandeling genomen.

Okey, ik snap wat je bedoelt. Maar bijv. met namen dus zoals bij die SBO Stickers met een vlaggentje.. Maar dat word ik nog steeds te ingewikkeld :)

Zeer netjes man :w
Maar dus ff een vraagje hé, als je nou 4 stickers wilt hebben, moet ik dan 2x SMS'en, en bij 6 3x SMS'en. enz enz.. ?

En nog eentje,

Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434

Hoe moet ik mijn SMS dan versturen ?
sticker + st.net + rood + Rene blablabla
of
sticker st.net rood Rene blablabla
Met of zonder de plusjes

bvd

Last edited:
Weer een goede actie van C1000, correctie: kees :D

Haha, ik denk dat ook mensen nu sneller een sticker zullen bestellen en het scheelt veel administratieve rondslomp.

Happy SMS'ing!

Volkomen gelijk, liever €1.50 beltegoed minder dan een ritje naar de brievenbus :P

Status
Not open for further replies.
Back