ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jahaaa !!! Getest en werkend !

Het werkt hetzelfde als voor Nederland, alleen het nummer waar het heen moet wordt 7780 (ipv 3434)

Fixed by kees :p

[edit] Nu ScooterBase.net weer online gaat is het ook weer mogelijk om SB.net stickers te bestellen !!!

zoo ook nog even SB.net stickers geSMSt :)

dan heb ik de ST.net + SB.net + Gofast stickers om reclame te maken :)
ff.jpg

:W

Verzending vanuit Nederland is meestal een weekje, maar ik post ze zondag vanuit België (de aanvragen die nog voor zaterdagavond binnenkomen voor België) en dan zijn ze er sneller !

Mooi ged8, heb gistere avond 2 smsjes gestuurt (belgie)
DIt is echt wel een prima idee :) die komen dus toe rond? 1 week? 1 week en half?

Grtz Wouter

Heb 2 sms'jes gestuurd.
Eentje voor de gofast stickers & eentje voor de ST.net stickers.
Hopelijk komen ze hier snel in België binnen.

Ik heb ze eergister besteld zaten vanmorgen in de bus en meteen op me scoot ;). Heb je wel bevestigings smsje gekregen anders kan het zijn dat je iets hebt fout gedaan ;)

Nee nix terug gehad maar Razma verzekerde dat ze alles doorhad gekregen.
Maar ik bestel ze wel opnieuw, als me rekening niet te hoog is. :)

Het heeft geen zin dat iedereen dat hier gaat vragen...
Er komen per dag van 7 tot zelfs 15 en meer aanvragen binnen, dus we kunnen niet iedereen ff gaan mailen of pm'n dat ze verzonden zijn.

Uiteraard kan je wel melden als er problemen zijn ed.
In Nederland moet een bestelling toch binnen een week in de brievenbus aankomen (soms zelfs al na een dag of twee dagen). In België kan het iets langer duren

Status
Not open for further replies.
Back