ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Sorry, maar het is nu de 27e en de 24e is je aanvraag binnengekomen. Daarbij is het ook nog eens weekend geweest en je gaat het nu al lopen vragen ? Moet ik dit speciaal dan voor je opzoeken terwijl er min 10 tot 15 aanvragen per dag binnenkomen die we netjes moeten verwerken ? Moet ik het dus voor jouw speciaal gaan opzoeken ???

Alle aanvragen die netjes binnenkomen worden ook netjes en zo snel mogelijk verwerkt. Als een kleur niet op voorraad is wordt het ook zo snel mogelijk geregeld. Alleen heeft iedereen evenveel prioriteit, daarom ga ik niet meer ff opzoeken wanneer wie wat verzonden is.

Ik ben niet boos... daar moet je veel voor doen :*
Maar ik wil liever gewoon zorgen dat iedereen alles snel krijgt ipv dingen te moeten opzoeken ;)

[edit]
De eerste zeven mensen die een Stage6 SMS bestelling doen in donker oranje krijgen er een extra gratis Stage6 sticker bij in een wat kleiner formaat ! (ff fout geplot, maar wel goed voor wie er toch wilde bestellen)

euh.. postcode EN/OF dorp/stad is noodzakelijk natuurlijk ! Ik kan het soms wel achterhalen, maar zeker niet altijd

Als bovenstaande jouw straat was heb ik het opgezocht op internet en ik kwam @ Nijmegen uit.

Een straat alleen kan heel NL zijn of België.

@ Kevin Scholten:
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je met één smsje ff 6 stickers besteld inclusief verzending !
Het is twee stickers per sms (zoals in de eerste post staat)

euh.. postcode EN/OF dorp/stad is noodzakelijk natuurlijk ! Ik kan het soms wel achterhalen, maar zeker niet altijd

Als bovenstaande jouw straat was heb ik het opgezocht op internet en ik kwam @ Nijmegen uit.

Een straat alleen kan heel NL zijn of België.

ik wou ook nog van die stage6 stickers bestellen als ik daar nou me volledige adres dorp en postcode opzet heb je dan ook de goeie gegevens voor die andere stickers

Groot aantal bestellingen voor België onderweg ! Wellicht begin volgende week in de bus.

Vanaf vandaag zijn de Yasuni stickers ook in andere kleuren te bestellen en Skullcandy stickers toegevoegd

Ronde bedrukte sticker in wit met oranje
Skull_Candy-1159620731skullcandy_logo.jpg

Het systeem werkt prima, dus zal je even moeten kijken wat er fout is. Hier komen al de hele dag door smsjes gewoon binnen.

Ik heb niet afgelopen dinsdag , maar de dinsdag ervoor 2 witte scootertuning.net stickers besteld . Ze zijn helaas nogsteeds niet binnen . Ik heb wel gewoon een sms terug gehad .

Bestelling is voor Dennis Laumen .

Zou iemand voor me uit willen zoeken , waarom ze nog niet binnen zijn?

nu de stickers z'on succes zijn kunne we dan binnekort weer eigen stickers bij jou laten maken of van het stickerboek? of zal dat nooit niet meer terugkomen... :(

Status
Not open for further replies.
Back