ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
[edit] 1 november 2008

Omdat de informatie een beetje outdated was :)
Momenteel verlopen alle bestellingen via www.StickersperSMS.nl. Er zijn nog een aantal acties die uitsluitend via het forum gaan zoals hieronder vermeld, maar verder kan je via de site terecht ;)

Nieuwe acties algemeen:
actie_gofast.jpg

actie_crime.jpg

actie_malossi.jpg

actie_street.jpg

actie_scooter.jpg

actie_bgm.jpg

Keyword STICKER is 1,5 Euro
Keyword XLSTICKER is 2,8 Euro
Beide incl verzending

FORUMACTIES
Voor ST.net stickers:
* SMS sticker + st.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_st.jpg

Voor ScooterBase.net stickers:
* SMS sticker + sb.net + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze)
sticker_sms_sb.jpg

Voor sbo stickers:
* SMS sticker + sbo + gewenste kleur + je volledige naam en adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)
(zwart, zilver en wit)
sticker_sms_sbo.jpg

Kosten per bestelling voor de forumstickers is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd.

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb stickers besteld vanuit belgie onder de naam John Dejonghe Plassendale 6 8460 Oudenburg Belgie, maar zijjn nog altijd niet aangekomen.... heb wel sms trug gekregen

Alle stickers worde per 2 geleverd!!

kheb inmiddels
ST.net
SB.net
Stage6 en Gofast stickers :) ziet er allemaal goed uit en top service !

Nu heb ik net men ST.net stickers ontvangen

Maar men GoFast stickers zaten er niet bij , het is op naam van Phil Coppin ...

Ondertussen is er al 2x een bestelling van Tim Liessens binnengekomen, maar alleen een straat zonder postcode of plaats/dorp/stad. Dus deze kan ik niet opzenden !

Inne, voor de nog luiere mensen, is het niet slim om even overal een plaatje onder te zetten om welke sticker het percies gaat?
Of ben ik de enige die dit handig vind?

Gelukkig..

Dit omdat ik dit ookwel een keertje wil uitproberen, maar ik niet percies weet hoe het eruit komt te zien.
Tuuurlijk kan ik ditwel opzoeken (heb ik ook gedaan)
Maar omdat we hier met commerciele actie werken leek het mij slim om daar plaatjes bij te zetten, dan heb je mensen sneller overtuigt = meer stickers verkopen.

hee,
mbij mij doet doe het niet
als ik alles verzend wat er staat, krijg ik later een smsjes terug dat het smsje ongeldig is.
iemand tips?

Status
Not open for further replies.
Back