This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.

Kan ik die flits paal formaat stickers niet ergens ophalen ofzo bij je huis ofzo? die meeting zijn beetje ver allemaal. Waar woon je ergens?

Hé Inne, ik heb 4 smsjes verstuurd, alleen ben zo dom geweest om bij 1 SBO sticker de kleur oranje te vermelden, dit moet zwart worden, aangezien oranje niet kan:7.

Kan dit even veranderd worden.

Excusses voor het ongemak.

Greetz Tom.

Enkele weken terug hadden we een actie met gratis extra kleine Stage6 stickertjes bij elke gewone Stage6 stickerbestelling. Ze waren in een paar dagen op.... maar we hebben ze opnieuw..

Dus, bij elke SMS bestelling van Stage6 stickers krijg je er weer twee extra kleine gedrukte stickers bij, zolang de voorraad strekt !

Misschien een domme vraag misschien ook niet :+ maar
ik zie de kleuren fluor geel roze en groen. Maar kan
ik misschien ook stickers "fluor oranje"krijgen of??

mvg,

Net even wat postzegels geplakt om 3 enveloppen richting Kerkdriel te laten gaan. Gewoon lekker ouderwets met de post dus, ben niet zo high-tech

kun je even voor me nagaan of me stickers nu wel aankomen..?
Heb het al 3x geprobeert elke x wel wat..maar nu ging volgens mij wel goed.

Naam: paul van dam
Stickers: stage6 licht oranje

Hallo,
ik heb tijdje geleden (andere halve week) geprobeerd 2 setjes te bestelle.
die van ST.net wit & Stage6 ook in het wit.
heb wel bevestigings smsjes gehad van beide.

hey, ik heb vorige week. 5 setjes stickers besteld, 1 x tribal stickers fluor oranje ontvangen, 1 x stage 6 wit ontvangen, 1 x scootertuning.net fluor oranje ontvangen, en ik 2 x stage 6 stickers fluor oranjee besteld alleen kreeg maar 1 setje binnen..?

@ CustomSprintSR : ik kijk ff voor je na

@ r factory: ook nagekeken en zijn dus verzonden zoals bevestigd per mail.

@ Green-stunt67: would there be any interest to order stickers bij French SMS service then ?

Wederom aantal smsjes zonder volledig adres:

dimitri mertens
langdonkenstraat 44

remko poolen
m. hobbemastraat 9

raymond van aard
willemstraat 52

zonder postcode of stad

of alleen dit:
eric
kasteelstraat 51

Net de SBO (Wit) + Gofast Sticker besteld
Ades: Wesley Samson, serpe...

Kan je ze tegelijk op de bus doen alvast bedankt.

Status
Not open for further replies.