SSR Lycorda
.GC only.
tja je kunt niet altijd verwachten dat het meteen soepel gaat desondanks is het een leuke score voor een eerste poging^_^
is wel vet, maar te hoog idd
ben benieuwd wat de psssh nog doet met je pk's
nee hebben hele dag besteed aan het fixen van de carb, nog ff er af gehaald en helemaal uit elkaar gedraaid, ding zoop meer dan goed voor hem was. en toen gezocht naar juiste afstellig, en moet zeggen, denk niet dat er veel meer PRESTATIES uit te halen valt dan een kleihin, alleen een keihin is "makkelijker" af te stellen omdat we weten hoe die dingen precies werken.heb je toevallig nog een andere carb getest? bv een keihin?
op zich een leuke score voor niet afgesteld, wanneer ga je verder ?
succes
gr
hij liep idd al best leuk aan het eind v/d dag!
het gepolijste zag er ook goed uit in het echt, succes verder met het ding!
luuk
Vette score man
25 moet wel erin zitten toch
Ben benieuwd, zo hoog had ik eerlijk gezeg nog niet verwacht onafgesteld
kartcarbu's zijn altijd kut hoor luuk!
gewoon dingen goed aan het lopen krijgen en zooitje afstellen en verzekert 25pk
sccs iig |)
jup is dus duidelijk niet het meest geschikte pijpje voor me denks, dus beter had jij de jouwe ff nog gehouden en hadden we daarmee nog verder getest.Sow luuk je pijp is egt erg verkleurt
ik vind het eind resultaat toch wel teleurstellend ;( ik vond (vind) dit nog altijd een van de vetste projecten op het forum, maar zoals hij er nu bijstaat klopt het gwn niet:
zadel te kort, achterkap te kort, wielen te dicht op elkaar.
op de tweede foto van je begin post vind ik hem er egt erg bruut uitzien:W maar nu lijkt hij "heel kort en hoog"
verder één en al lof voor je onderdelen en vernieuwende ontwerpen die je toepast bij de scooter
grt jordi
nice man vooral dat je nog met die kartcarburateur aan het testen bent, heb er ook nog altijd een ibea 27mm liggen gas reactie was op me evo geweldig heb hem alleen niet op de bank gehad als me bws strax klaar is komt die ibea er zeker weer op en dan ook direct op de bank kijken wat hij doet tegenover een keihin PWK...
houdt je project met smart in de gaten heb je ingeschreven voor sbo? of zijn er bepaalde meetings waar je heen gaat? kan niet wachten om je scoot in het echt te zien
Totaal beeld is erg tof alleen is dat subframe echt lelijk imo.