SSR 2f4r NX spirox

Super tof man, succes met het polijsten ;).
Maar dat gaat nu wel lukken denk ik.

Je remsysteem word dus precies zoals bij mij?
Heb ook 2x260mm hangen, ben benieuwd hoe jij het voor elkaar gaat krijgen ;).

Oi

polijste gaat zeker lukken dankzij jouw goede raad. heb er miss zelfs al een verbetering op. moet ik alleen ff uittesten

de pootjes worden 2 linkse aerox pootjes, alleen berwek ik die rechts komt zo dat het niet echt opvalt.
en dan 2 adaptortjes maken, waar iets verchil in zit, zullen helaas niet 100% symmetrisch (of hoe je dat ook speld) zijn.

Last edited:
nee, srry, dat heb ik van Furious Beta, en denk niet dat ie het leuk zou vinden als ik dat zo ff hier ga posten. zou ik ook niet zo leuk vinden

srry.

Ik vind het gewoon jmmr dat echt alles gepolijst word... Heeft gewoon geen details meer want alles blingt :X

Het is dan wel goed afgewerkt maar gewoon te veel! Overdaad ....

Zie wel wat het eindresultaat word,

Gewoon verder doen luuk mss word het tg nog naar men zin!

btw. straks heb je mee remvermogen op zak dan motor vermoge 8P

op die fiets, hehe, thanx A-bizar voor de oplettendheid, maar die 2 staan niet met elkaar in verbinding. zit indd een stuk plexiglas tussen van 10mm dik.
wel moet ik indd opletten dat me benzine pomp niet tegen allebij de ophangbeugels komt, anders geleid die alsnog.

aaa zeg dat dan meteen :+ :D

Zitten veel centen in dit project damn! Maar je hebt dan wel heerlijk spul liggen. Ben benieuwd hoe de scooter er uit komt te zien, vindt dat model standaard maar niets, maar zal vast wel een mooi geheel gaan worden :)

wat een onzin, ik maar zoeken naar braking klauwen,
en jij hebt er gelijk 3 8P

Maar goed dat ik iets beters heb 8)

ding ziet er alvast mooi uit.

updatje:

van het weekend me framepje opgehaald bij de poedercoater. zoww das ff schrikken, flink fel kleurtje!! iets lichter dan verwacht.

het was dus de bedoeling om de kleur paar te krijgen als dat van de paars geandoniseerde tjt schijf. maar het is dus iets lichter uitgepakt en neigt naar het roze toe.
maar nu na een dag of 2 vind ik het wel mee vallen en zeker als je je bedenkt dat er nog veeel zwart en zilver(gepolijst materiaal) bij komt.

na het ophalen van me frame natuurlijk meteen begonnen met het opbouwen,
- balhoofdlagers gemonteerd, voor de 1e keer eens goed.
- blok er onder gehangen
- veersysteem weer in elkaar gezet.
- voorvork pootjes gemonteerd en geschuurd( ook nog verlaagt)
- alle leidingen en kabels van AIM en gaskabel door het frame getrokken.
- achterrem al op druk, ging erg snel. en mega veel drukk met die nissins!
- velgen terug gevraagt van spuiter, worden later wel gespoten, wil teten!!
- nieuwe booster kappen bestel met traanplaatje er bij
- nieuwe braking klauw was onderweg maar fout van mij retour afzender 8P
- accu's ja het zijn er 2,een plaatsje gegeven en eenalu frampje voor gemaakt
en dat was het zo een beetje , hopelijk morgen update met foto's

Je remsysteem word dus precies zoals bij mij?
Heb ook 2x260mm hangen, ben benieuwd hoe jij het voor elkaar gaat krijgen ;).

Dit is toch niet helemaal zo? hier wordt gewerkt met bracking klauwen.

Project ziet er goed uit, maar waneer krijgen wij (eindelijk) eens gespoten kappen te zien:P

EN wat is percies het verschil tussen die 2 bracking klauwen, de ophaning is net wat anders??

Back