SSR 2f4r NX spirox

dit is dope shizzle man!
alles wat je doet neigt naar het perfecte, alleen vind ik je traanplaatophanging wat beun al is da kleurtje erop wel zeer pimp :p;)

scc

Hey luuk, ziet er tof uit!.

Alleen vind het toch wel jammer dan je die plexiglas houders meteen ziet zitten op je voetenplank...
Het oogt niet echt, ze zijn niet lelijk dat er niet van. Het hoort gewoon niet :P.

Succes nog verder :D

Heey luuk,

Veersysteem ziet dr eg masterlijk uit.. moet ik tog maar uns int egt kome bekijke, maar waar woon je nu precies??:P haha..

Maarjah, voor de rest vet project, en we zien ons.. Grtz..

Luukje morguh kom ik kijken:D
Zal ook niet je schroefjes vergeten:P
Kleur van frame vond ik ook ff wennen maar het ziet er tog wel leuk uit;)
Ben benieuwd als je kappen gespoten zijn strax, zal zeker mooi zijn.
Tot morgen!!!!
Grtz, Ivo:D

Een beetje te veel van het goede om ook je 2f4r cil te polijsten mischien
Maar het ziet er wel netjes uit allemaal en blijft het frame paars/rose ?

Mvg
Thijs

Ja tuurlijk blijft het frame paars/roze, hij heeft het tochnet van poedercoaten opgehaald :7

Ziet er vet uit man, alleen kleur van frame is niet mijn ding :)

Netjes Luuk ;), eindelijk vordert het. enne hopelijk krijgen we nog een leuke score te horen van je binnekort ;). Spreek je snel weer :*

Lees deze eerste zin uit z'n beginpost maar eens goed :D

"Lang, heel lang geleden, toen de kratjes bier nog van hout waren en we door moesten drinken om de kachel aan te houden"

Enige dat verandert is, zijn de kratten en dat hij nu centrale verwarming heeft, maar verder is het nog steeds zo :+

Hij moet nog steeds doordrinken:P In nieuwe appartement heeft ie een houtkachel:P

Een beetje te veel van het goede om ook je 2f4r cil te polijsten mischien
Maar het ziet er wel netjes uit allemaal en blijft het frame paars/rose ?

Mvg
Thijs

frame blijft zeker zo, is net terug van poedercaoter.

netjes jonge...:W nu nog die kapjes spuiten en hijs klaar...:) suc6 nog verder ltrzzz

zo snel is ie nog niet klaar hoor, moet ook nog alle draadjes netjes weg werken

Ik vind het frame ook wel vet, Ik denk dat je het in het echt moet zien en niet op de foto..

helemaal waar en als de kappen mooi zwart zijn word het een zeer mooie combi, zeker als je kijkt naar mijn nieuwe voetplaat. deze is ook zwart en laat een klein beetje paars van frame door en dat is een te mooie combi.

Netjes Luuk ;), eindelijk vordert het. enne hopelijk krijgen we nog een leuke score te horen van je binnekort ;). Spreek je snel weer :*

morgen gaat ie de bank op, zal denk ik wel een leuke begin score uit komen. ga wel alleen maar voor carb beetje goed te zetten, rest word niets afgesteld

Luuk, netjes hoor:~

Is dat toevallig dezelfde kleur als ik op mijn sonic framepje had?? signaalviolet:)?

ik heb een ral kleur laten coaten, was nr 4008 dacht ik.

@ rest bedankt voor de posi reacties, had ze echt stukkern erger verwacht.

morgen dan maar eens banken bij epc, ff carbje afstellen.
vandaag dus al aan de praat gekregen en heeft ie zijn eersten toertjes al gedraait. alleen voordat het zo ver was had ik een halve dag moeten zoeken waarom ie niet wou starten : rotor was op denk ik 3,3 mm na ontsteking afgesteld ipv 3,3 voor ( ja het is maar 3,3 ff op safe spelen)

morgen meer.

net terug van een ochtend banken, hmm, ja, was dus alsnog een dagje geworden 8P , begin was zwaar k*t, carb wou maar niet lekker lopen, niet met gassen, ook nietstationair. gewoon niet, wat 2 liter er door heen gejaagt en het wiel had nog niet eens 1x rond gedraaid. maar uiteindelijk toch nog een leuke 1e keer op de bank. 22,7 pk sae of 23,3 met 16,1 nm

ook zat ik in het begin iets te hoog in toertjes, namelijk dik 15000 en een uitschieter naar 18 nog wat :X

Back