SSR 2f4r NX spirox

Erg leuke begin score :P gaat zeker nog wel meer uitkomen toch :) ik zou ook eens zo,n keihin testen of als je liever een valstroom hebt maybe een ta09, valt er eigenlijk nog meer te winne kwa koppel ? Veel suc6 met je machine 8)

ja dit is veel vetter, en ben ook ckr benieuwd wat je er uit weet te halen, met een keihin weet je gewoon dat het 100% goed zit met alles...

wat is je doel kwa pk's, wat rieel is? met keihin zou je normaal wel tussen de 24 en 25 sae moeten kunnen halen denk ik :)!

succes en blijf et ckr volgen :)!

stiekum de 26 zonder nx, of dat haalbaar is weet ik niet, maar dat zie ik dan wel, maar als ik zie dat ik nu tegen de 23 aan zit en nog heeel veel beter kan tja, wie weet waar het naar toe zal gaan.

ben me wel aan het bedenken om toch me slider zooi van me frame te gooien en gewoon een bcd booster er van te maken.

iemand andere ideeen op tips, bij zijn ze namelijk op!

mooie score al :winner:
mss eens een poly aeroxachterkap proberen? bedekt beetje meer freem,licht+ beetje langer denk uk ;)

was maar even een gaedachtje maar veel scc verder

grtzzzzzz

eey luukje

eindelijk is een totaal beeldje van je monster
want ik kon me geen beeld voor me ogen krijgen van hoe het zou worden maar speciaal is ie zeker en er is 100% zeker geen 2e van deze

benieuwd naar de resultaten van wat dit alles geven gaat

grttzz erwin en we gaan ons weer is zien eh ltr

26 moet wel haalbaar zijn :)

leuk achterbandje heb je btw, eindelijk iemand die er een band oplegt die er ook ophoort ;) welke maat is da, 150/70-13?

26 moet wel haalbaar zijn :)

leuk achterbandje heb je btw, eindelijk iemand die er een band oplegt die er ook ophoort ;) welke maat is da, 150/70-13?

Niet volgens Kiesler zelf, die adviseren 140/60-13.
naja ziet er wel dik uit zon flinke slof. zal bij veel mensen normaal gesproken tegen de achtervering/uitlaat aan komen ofnie?

@teamlosi: wanneer zien we jou met wat leuks :) ?

@ spirox: suc6, en ben erg benieuwd naar je score.

deze band paste niet op mijn blok, zowel resta als links kwam ie in het carter uit
band zit 12mm naar rechts, is ook stuk van me blok af moeten gaan, en nog heb ik maar weinig speling

stiekum de 26 zonder nx, of dat haalbaar is weet ik niet, maar dat zie ik dan wel, maar als ik zie dat ik nu tegen de 23 aan zit en nog heeel veel beter kan tja, wie weet waar het naar toe zal gaan.

ben me wel aan het bedenken om toch me slider zooi van me frame te gooien en gewoon een bcd booster er van te maken.

iemand andere ideeen op tips, bij zijn ze namelijk op!

Luuk geen booster kontje, dat wat je nu heb vind ik egt zo vet he:D

Gruwelijk vet ding.. aleen nog rox voorvelgje..??
Maar respect kben echt zwaar benieuwd als kappen afzijn man kom hem zeer zeker een keer bewonderen man.. brute shit
hier zit echt wat geld in (H)

Hij oogt kort, maar de vorm van de kappen is wel erg mooi!

Misschien het kontje iets verlengen? en wielbasis lijkt me ook wat kort.

Lijnen opzich zelf zijn mooi, de voorkant doet de achterkant alleen erg klein overkomen, wat hier gezegd word, achterkant langer maken, en zorgen dat onder je zadel het frame goed bedekt word, dat icm een iets langere wielbasis zal het geheel imo een stuk beter maken :).

Lijnen opzich zelf zijn mooi, de voorkant doet de achterkant alleen erg klein overkomen, wat hier gezegd word, achterkant langer maken, en zorgen dat onder je zadel het frame goed bedekt word, dat icm een iets langere wielbasis zal het geheel imo een stuk beter maken :).

Bij mij juist omgekeerd , de achterkant doet de voorkant klein lijkn :p

Ni ruilen ?

Laat maar iets weten , btw Vet Project

Deze blijf ik volgen ;)

Back