SSR 2f4r NX spirox

Hij oogt alleen erg erg kort met die kap...

ben benieuwd hoe die eruit ziet als die helemaal af is

zo heel kort is ie nu ook weer niet, dacht zelfs langer als een wielbasis van runner.

Gruwelijk vet ding.. aleen nog rox voorvelgje..??
Maar respect kben echt zwaar benieuwd als kappen afzijn man kom hem zeer zeker een keer bewonderen man.. brute shit
hier zit echt wat geld in (H)

rov velg is juist de deur uit gegaav nvoor slider velg omdat verschil voor en achter gorter is met velgjes, en velg zal toch niet veel van te zien zijn als er 2 monsterdiscks op zitten

Bij mij juist omgekeerd , de achterkant doet de voorkant klein lijkn :p

Ni ruilen ?

Laat maar iets weten , btw Vet Project

Deze blijf ik volgen ;)

nee, srry

5 sterren van mij voor jou, je snapt vast wel waarom :~ Tering wat ben ik verliefd op jouwn blokje :love:.
Goed bezig Luuk. we zien elkaar dit jaar wel op de sprints -:- +ralf+

16 nm en 15k aan toeren en dan 23 pk klopt natuurlijk niet.

Verder wel een leuk project. Om die kartcarbs stationair te krijgen kan je het nippeltje wat verder de gaskabel op doen, zodat de klep iets open staat.

omg nee, waaromgeeft iedereen je zon lelijke ideen voor je kappen.

dat korte aggresieve van die slider is juist te vet voor woorden luuk:) en dat weet je diep vanbinnen ook!

16 nm en 15k aan toeren en dan 23 pk klopt natuurlijk niet.

Verder wel een leuk project. Om die kartcarbs stationair te krijgen kan je het nippeltje wat verder de gaskabel op doen, zodat de klep iets open staat.

niet in 1 run bij elkaar nee, de ene keer zat ik dik tegen de 15K en over . en achter af zag ik op papiertje (runuitdraai) dat ie 16,1 nm had, maar vond het zelf ook beetje veel allemaal

zal volgende keer meer comma's gebruiken

uitlaat word nog vervangen. door welke weet ik nog niet. heb gisteren nog een afspraakje gemaakt voor avondje banken bij epc op maandag 26 feb. dus hopelijk dan eindelijk me carb in orde en evt andere uitlaatjes testen

zo, nu toch maar weer ff wat van me laten horen. kom net terug van avondje banken bij epc.

wat gedaan??
veel uitlaatjes geblokeerd getest. uiteindelijk kwam het er op neer dat mijn eigen fkt dpr het beste presteerde icm een mhr flens. namelijk 23,8 gelokeerd en sae, of voor de mensen die van grote getallen houden, 24,6 8P

waarom zo veel geblokkeerd gemete?? omdat de v snaar die bij de polini overrange zat te klein was en we geen goede hadden.

ook de rotor nog wat verzet, van 3,0 naar 3,6 dit gaf al heel wat meer vermogen winst op, en hiermee gaan we de volgende keer weer mee verder.

morge of ja strax eigenlijk post k wel de grafiek

edit: nu al na 2 korte bank avondjes, al gehele v snaar versleten 8P

Last edited:
Best een leuke score al! 8)

Hoe is je gasreactie met die kartcarb? Toevallig ook al met een Keihin getest??

gas reactie is echt lekker, is duidelijk wel verschil met de keihin. maar de carb heeft een rivisie nodig, de naald voor de lagen toeren wil niet lekker gaan, krijg hem niet afgesteld, als ik hem dicht draai loopt ie onderop nog te rijk, dus ff kijken hoe ik dat kan fixen.

maar ga vandaag ff een subje bakken en dan kan de keihin er op met een SSR II wig

Heey Luuk was gister erg vet om mee te gaan banken (Lange avond geweest:P), weer stukken wijzer ook geworden en
Je gaat er zeker nog meer uithalen, veel succes als je de volgende keer weer gaat banken.
Grtz Ivo

Back