SRox Stealth

Status
Not open for further replies.
Ruben_09 said:
Vette combo :)...beter smste je het tegen me :p...Maar wat wordt volgende aankoop?

Goed en slecht nieuws:

- 21 Rechtspruitstuk, Skai en waterpompdeksel is inmiddels binnen, Wave schijf verwacht ik morgen.
- RHQ is niet door gegaan omdat Marcel (twijvel dude #2) zijn RHQ zelf weer wou gebruiken..
- En zaterdag worden mijn velgen weg gebracht voor een Chrome beurt.

Cilinder wordt wel een stage6 die eerst alleen afgewerkt wordt om te zien wat voor score zal gaan leveren en daarna tuned. Of ik daarvoor nog een RHQ ga aanschaffen weet ik nog niet, denk dat de doppler as ook wel voldoet (wel met een andere naaldlager).
 
Last edited:
Coolcolor? wat voor kleur , zag laatst een site waar ze dat op een neo's hadden gespoten en dat zag er goed uit! wordt leuk projectje zie ik!
 
melf #50 said:
Coolcolor? wat voor kleur , zag laatst een site waar ze dat op een neo's hadden gespoten en dat zag er goed uit! wordt leuk projectje zie ik!

Welke kleur dat blijft nog even "geheim" eind deze maand ga ik wat kappen aanschaffen en die flink aanpassen (knipperlichten weg plamuren etc), hier komen ook pics van, maar even geduld aangezien me ik nu ook bezig ben met rijlessen..

De kleur van de kappen moeten wel mooi bij de velgen staan, die ik morgen weg ga brengen voor een chrome beurt (Cool-chrome).
 
Had donderdag gebeld voor een chrome beurtje voor me velgen enz. En vandaag was me vader zo gek/lief om samen met mij richting Lemmer te rijden (2.5 uur in totaal, heen en terug) Dit was dus nog wel een lange rit maar boeiend :+

Before
Before.jpg


Hier zie je hoe velgen/voorvorkpoten en ophanging der uit zagen VOOR chrome beurt, ophanging glimt door Jeroen de polijsthoer.. en als beetje mee zit volgende week zal ik een foto posten met daarop het uit eindelijke resultaat..

Ook nog een Wave remschijf binnen gekregen:
wave`s.jpg


Dit was het wel weer, maar nu moet ik nog een oplossing zien te vinden om die luchthapper van me tp kap af te krijgen (2e tp kap, en de 2e x dat ik de schroeven zonder teveel kracht doordraaide :|)
 
Vet bezig kerel!! btw koplamp zou ik niet dichtplamuren, dan is die boze blik weg :p

Suc6 nog hè! ik spreek je nog over et dash :W

Greetz
 
Dickozzz said:
Vet bezig kerel!! btw koplamp zou ik niet dichtplamuren, dan is die boze blik weg :p

Gewoon afwachten hoe de voorkant worden, kan je verzekeren dat ie vet gaat worden 8)

Kom der net achter dat 28ste Genemuiden is en dan kon ik mijn velgen ophalen. Dus maar even kijken hoe ik dat ga oplossen..
 
Dan is het zondag :rolleyes:...Maar Daniel anders bel je naar dat bedrijf vraag of je ze die Maandag erop kan ophalen, doen ze vast niet moeilijk over
 
Marcel-NRG said:
hallj etoch een dag latger je vlegne op :X!
Komt goed Marcel ..

Ruben_09 said:
Dan is het zondag :rolleyes:...Maar Daniel anders bel je naar dat bedrijf vraag of je ze die Maandag erop kan ophalen, doen ze vast niet moeilijk over

Uhh... Hun misschien niet maar me vader wel! Me pa werkt de hele week, dus ik zie wel hoe ik dat ga fixen.
 
Maykel_Rox said:
Dat word een AMI aanschaffen denks :p. Zag er tof uit al je spulletjes :W

Bedankt, al was me kamer verder niks :rolleyes:. Moet nog helemaal onderhanden genomen worden, maar ik vond het eerst nog niet nodig dus eerst de tuin maar eens he ;)

Have Fun met de Koso teller! Moet goed komen ..
Nu kan ik de AIM of Daytone aanschaffen})


Edit//
Door een financièle tegenvaller kan ik niets anders dan al het "snelle" spul te verkopen om zo van de problemen af te komen...

Daarom close ik het topic om zo veel geblaat tegen te gaan..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top