SRox Stealth

Status
Not open for further replies.
Alleen het jammer is, Stage 6 is niet leverbaar op dit moment...al plan bedacht hoe je het wou fixen? Of bel je even naar Koopmans
 
Ruben_09 said:
Alleen het jammer is, Stage 6 is niet leverbaar op dit moment...al plan bedacht hoe je het wou fixen? Of bel je even naar Koopmans

EDIT//
Net kontakt met Inne gehad, en stage6 is dus nergens momenteel meer leverbaar;(
 
Last edited:
Blacknelli said:
Hey,hebben ze wel nog bij Xsh nog stage 6 cilinders?
thans op internet site staan ze in de aanbieding :)

GRtz

Nee, Marco kan ze ook niet leveren...heb al gevraagd. En op zijn site is een fout..de Stage 6 Sport moet dat zijn voor €150
 
Neee! Daniel wacht dan gewoon maar, niet weer veranderen :P Want NG heeft k*t wand...en Athena heeft bro Mike al. Dus gewoon even afwachten
 
Ruben_09 said:
Ok dan daniel! That's the spirit :)
Dacht ik! (heb hier trouwens wel ff over moeten na denken). Maar me besluit staat nu vast.

Misschien dat ik wel de cilinder s2/s3 laat aanpassen, maar daar ga ik nog even over rondt mailen na verschillende tuners.

Binnenkort hier meer over! En us kijken of ik deze week er nog een leuke bestelling tegen aan kan gooien..
 
NeoGeniX said:
Goed zo...je begint t al te leren :P Ach heb je weer tijd om andere dingen te doen :)

Jah godsklere dure rijlessen betalen! Ze maken de jeugd wel heel moeilijk met die hoge prijzen zeg, majah ..
 
Ik heb rijlessen betaald en mijn 2de scooter helemaal zelf.. Auto en verzekering + belasting en benzine krijg ik daarentegen weer wel :)
 
Enrico@Sprinter said:
Ik heb rijlessen betaald en mijn 2de scooter helemaal zelf.. Auto en verzekering + belasting en benzine krijg ik daarentegen weer wel :)
Dat scheeld al heel wat poen in de maand, maar ik neem toch eerst nog even geen auto inverband studie en scooter etc..
 
Yadajo said:
Dat scheeld al heel wat poen in de maand, maar ik neem toch eerst nog even geen auto inverband studie en scooter etc..
Dat scheelt heel erg veel, je hebt geen vaste kosten (per maand) en dat is super relax :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top