Optic SRox Stealth

Status
Not open for further replies.
Vet Daniel ! Loop je met mij te fucken ofzo :P. Die TNT zijn vast wel goed, zolang er maar skf op staat.
 
Hey Daniel,

gaat wel wat worden dit en zwart met chroom enzo is echt een relaxte combi.

succes verder
 
kart_filter.jpg


- 3.5lt. tankje van Jeroen.:*
- E13 filter van Thunder-Rox.:*

Dit was het voor vandaag!
 
cozmo said:
Het 1 en ander aan freeswerk, meer weet ik ook niet ;).
:X+ralf+

Kwa kappen etc blijft het nog even geheim, minst het buget een beetje mee zit zal naar mijn vakantie mijn 2e setje velgen weg gebracht voor een "beurtje", wordt er een paddock stand besteld, blok wordt opgestuurd gaan na 3br. En er gaan wat kappen na C. Styling:P.

Dan kan ik mooi het zooitje gedeeltelijk in elkaar steken en kan het normaal staan ipv op een krat bier :X

Maar eerst nieuw werk zoeken, leef nu alleen van me ochtendbaan aangezien ik vorige week zaterdag ontslag "genomen" heb, en daarvan kan ik niet rond komen met deze plannen EN mijn leef patroon...
 
Yadajo said:
:X+ralf+

Kwa kappen etc blijft het nog even geheim, minst het buget een beetje mee zit zal naar mijn vakantie mijn 2e setje velgen weg gebracht voor een "beurtje", wordt er een paddock stand besteld, blok wordt opgestuurd gaan na 3br. En er gaan wat kappen na C. Styling:P.

Dan kan ik mooi het zooitje gedeeltelijk in elkaar steken en kan het normaal staan ipv op een krat bier :X

Maar eerst nieuw werk zoeken, leef nu alleen van me ochtendbaan aangezien ik vorige week zaterdag ontslag "genomen" heb, en daarvan kan ik niet rond komen met deze plannen EN mijn leef patroon...

Klinkt al grootse plannen , keep it up nigguh :W :+
 
Yadajo said:
Reageer maar hoe en wat je wil, ik ga daar niet meer op in aangezien ik het van een bij baantje moet doen nu en ik anders haast niks overhou en aangezien ik zelf alles moet betalen, beslis ik ook graag zelf ;)[/i]
Daat geef ik je groot gelijk in, ik heb hetzelfde probleem, moet ook alles zelf betalen. BTW jij moet er straks op gaan rijden en niemand anders.
 
Race-Konijn said:
... moet ook alles zelf betalen. BTW jij moet er straks op gaan rijden en niemand anders.

Meeste moeten het zelf betalen. Maar er zitten lui tussen die een vaste baan baan hebben of combi met school oid. En aangezien ik een duur levenspartroon heb schiet het anders niet op..

Najah, ouders hebben ook bijdrage gedaan dus scheelde mij weer..

En LennarD (:*) stfu
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top