Optic SRox Stealth

Status
Not open for further replies.
omg je bent wel een beetje twijfelachtig volgens mij? Gister zat ik dit project toevallig ook te bekijken en toen was het nog iets totaal anders. :X Maarja wordt een leuke scooter als ie af komt. :P

Oh god gaan die velgen alweer weg? Je heb ze net binnen :L Had je ze trouwens verkocht en weer teruggekocht? :X Beter hou je ze gewoon... :rolleyes:

Bedoeling was nieuwe velgen aan te schaffen en die te laten cool chrome`n maar aangezien het project dan alleen maar langer duurd, hou ik deze velgen tot de scooter naar mijn wens klaar is ..

Dus geliefd nu niet meer overbeginnen ...

Deze week ff krukas erin beunen Daniel, en dan houd ik het blok wel bij me thuis zodat je het niet verkoopt oid :P. Als je het nu niet afmaakt, tja :rolleyes:

//edit// Geef dan maar de SR aan mij O-) //edit//

Ruben_09 said:
Deze week ff krukas erin beunen Daniel, en dan houd ik het blok wel bij me thuis zodat je het niet verkoopt oid :P. Als je het nu niet afmaakt, tja :rolleyes:

//edit// Geef dan maar de SR aan mij O-) //edit//

Edit//

Geliefd nu ff kappen over, doorgaan/stoppen/afmaken oid .. We zien wel hoe alles loopt .. Geliefd nu weer lekker ontopic, anders voeg me gewoon toe op msn en scheldt me dan mah verrot oid ..

Ontopic nu dankje !

Last edited:
Yadajo said:
Edit//

Geliefd nu ff kappen over, doorgaan/stoppen/afmaken oid .. We zien wel hoe alles loopt .. Geliefd nu weer lekker ontopic, anders voeg me gewoon toe op msn en scheldt me dan mah verrot oid ..

Ontopic nu dankje !

Hm , toen ik dat deed werd het ook niet gewaardeerd :rolleyes:
Maare , succes kerl

Sja... wat kan ik zeggen..
Het was gewoon wachten op een nieuw topic :)

Maak deze af, anders wil ik je echt nooit meer zien..
Have fun with the carb & killswitch!

carb_kill.jpg

Carb is tuned by MdK:
- buisjes weghalen en afwerken
- mooie vloeiend traject van inlaat naar gasschuif gecreerd.(defcon & frezen)
- ipv std vorm van inlaat nu een mooie kelkvorm.
- alles afwerken en uiteraard polijsten.

Resultaat: een betere gasreactie en loopt bovenin een stuk mooier..

Nu alleen nog een kelk en dan is carb. compleet, overigens net fournales gecanceld, dat duurde nog een tijdje aangezien niet op voorraad was bij Racing-Parts, dus heb ik het 1 en andere besteld bij euroscooters -:-..

Vrijdag hier meer over..

:) Veel update's achter elkaar. Zorgt alleen voor dat ik meer vertrouwen heb. PS Ik zag nog kelken liggen bij VDH, voor €7

hm.. zou het ook echt nog een keer iets worden met een project van Yadajo? :X

nee hoor.. kheb er dit keer wel vertrouwen in ! :D

Maykel_Rox said:

Ik snap jouw reactie niej dude?, je hebt zelf je scoot ook al te koop gezet omdat je wou stoppen. Ben ik daar verder op in gegaan? nee ..

Dus jongens kap er nu ff mee, ik weet het nu wel :+

Ach Daan.. Maak je niet druk om bepaalde mannetjes..
Laat eens zien wat je kan..

Als je een kelk hebt geregeld, dan breng je de carb maar langs..
Kan ik er nog iets leukers van maken 8)

Olèè+ralf+..

parts.jpg

- Malossi Vlotterkamer.
- Malossi Delta Clutch.
- Malossi VL14 Membraan.
- Polini Choke kabel.
- TNT Krukaslagers + keerringset. :?

Als het een beetje meezit, ook een 3.5 lt. karttankje gefixt..

Status
Not open for further replies.
Back