SRox Stealth

Status
Not open for further replies.
Ruben_09 said:
Daarom heeft ie ook 21mm ;)
Die binnenkort plaats gaat maken voor een ander denks..

Maar een orginele tank is op een SR zo lomp en zwaar, en dit schild heel wat gewicht. En vaak tanken? Ik woon vlak bij een bezinepomp :!
 
Even (weer) paar kleine wijzigingen:

- Doppler 10pen heeft plaats gemaakt voor een Malossi RHQ 12pen.

Carters en cilinder worden zoieso tuned maar welk stage is nog niet duidelijk...

Ook een Malossi Rechtspruitstuk en Waterpompdeksel gekocht van me Moppie Erik :* en een Wave Remschijf (hier later pics van)

Malossi RHQ 12pen
rhq.jpg
 
Last edited:
Marcel-NRG said:
me 2, iig succes met je RHQ, gaat morgen jouw kant op :*

Dank ewul

Maykel_Rox said:
Iets zegt me, dat dit eindelijk goed gaat komen, waarom weet ik niet mja. Veel succes er iig mee :D

-Maykel

Omdat ik als ik dat niet doe, uhhhh:rolleyes:, 2 week niet op me ass kan zitten oid. Nee maar ff serieus. Dit keer heb ik er zelf ook veel/alle vertrouwen in :)
 
Hm , als je dan toch een zeldzame cilinder wil kan je altijd nog een doppler of bidalot (als die er zijn:?) nemen .Simonini ofzo :P
 
andere cilinder? :s neem anders een athena racing pen 12 :p is redelijk gelijkaardig aan die stage 6 :) en rijdt zekerrrrr vet!!
veel geluk ;)
 
Yadajo said:
Die binnenkort plaats gaat maken voor een ander denks..

Maar een orginele tank is op een SR zo lomp en zwaar, en dit schild heel wat gewicht. En vaak tanken? Ik woon vlak bij een bezinepomp :!

Ga je rondjes om je huis rijden dan? :P
 
Mıke @ fuckıng Turks toetsenbord..

Goed bezıg Daan.
ık mag dus bınnenkort je aarz kıcken, aangezıen het alweer een andere cıl wordt 8P :L
 
Mike@Rox said:
ık mag dus bınnenkort je aarz kıcken, aangezıen het alweer een andere cıl wordt :L

Ahaa Bro,
Dacht het dus niet he, want de stage6 komt WEL alleen met 12pen zuiger..
 
Mike@Rox said:
Bınnekort vlammen aıght 8)
Ik kıck je nog steeds, waarom weet ık nıet :L

Vast omdat je me mist:* Kan ik me wel voorstellen hoor*D:L
Vergeet jij nouw maar niet om een shirt te laten bedrukken;)

Spreekje over 1 week irl 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top