SR Max: Speed Powered, Apeldoorn

eeeuh manne, ziet er netjes uit :D, vooral die 16 pk. Zat dat kingkongsize filter erop bij meeting oude tonge? Naja volgende meeting spreek ik jullie wel weer :):W
 
Firefoxmhr said:
Zozo meneer heb ook een projectje hoor :)
Netjes ding alleen dat filter :X
heb je je carb al gefixt?

acjha filter word nog naar achter geplaatst dus daar zie je straks ook bijna niks meer van:) En de carb is ook gefixed, hij floept er niet meer uit :rolleyes: want we hebben weer wat van het frame weggeslepen voor de mikuni })

Sport stuurtje weten we nog niet, zien we nog wel.. tis niet echt meer origineel :X

Peter bedankt voor de pics! +ralf+
 
Die foto @ Grou, met die andere viper.
das mijn buurjongen, die had een paar x tegen jouw gesprint geloof ik.
het was toen zijn eerste x was wel grappig om julie 2 samen te zien.

wel knap ding..*D
 
RS-Vale-46 said:
Die foto @ Grou, met die andere viper.
das mijn buurjongen, die had een paar x tegen jouw gesprint geloof ik.
het was toen zijn eerste x was wel grappig om julie 2 samen te zien.

wel knap ding..*D
ja idd die wilde een paar keer sprinten!!
haha ja was wel leuk ja, want wij wonnen en toen wilde hij nog een paar keer sprinten!!...
ja thx! :)
 
Hey Marco ziet er zeker netjes uit jonge :) En als ik het zo hoor van je lijkt ie ook nog aardig te presteren ook :p
Binnenkort voegen we dus ook (mocht het ooit op een rare manier nog eens zo ver komen, haha!) de Firefox aan de Apeldoorn-club toe :)
 
Tw0t0nE said:
Hey Marco ziet er zeker netjes uit jonge :) En als ik het zo hoor van je lijkt ie ook nog aardig te presteren ook :p
Binnenkort voegen we dus ook (mocht het ooit op een rare manier nog eens zo ver komen, haha!) de Firefox aan de Apeldoorn-club toe :)

Ik wil ook :p !
 
Dickozzz said:
mooie paddock btw!! 8P8P8P8P



Wel chill dat je nu een DD blok hebt *D nog ff een beta DD achtervelg fixxen ofso?
Misschien nog wel tof om een gaasje achter die koplampen te doen :) tiz maar een tip :p

Greetz
haha ja mooie he:p
ja cker relaxed dat we een DD blok hebben!
hmmz nee ik denk dat we het ff met die rally velg doen
haha ja idd das wel een goed idee ja!;) thx voor de tip ja!:p
 
Zo, na ff zoeken hebben we weer wat oude en nieuwe foto's gevonden.
Deze zijn ook gelijk toegevoegd aan de eerste post.. dus ga er nog maar ff lekker voor zitten ;) Filmpjes komen asap aan:D grtz CSA
 
Tw0t0nE said:
Hey Marco ziet er zeker netjes uit jonge :) En als ik het zo hoor van je lijkt ie ook nog aardig te presteren ook :p
Binnenkort voegen we dus ook (mocht het ooit op een rare manier nog eens zo ver komen, haha!) de Firefox aan de Apeldoorn-club toe :)

apeldoorn-club??? vertel... ;)
 
Nou we gaan hem maar ff opmaken voor de winterstop...
en ons verlanglijstje maar ff korter maken!! we willen het uiterlijk ook weer een beetje aandacht geven..mag dacht ik wel:p
hmmz we willen dus in deze maanden gaan kopen:
-malossi of hpi 2004 ontsteking
-overrange poellies
-speed max tunen @ 3BR
-rechtspruitstuk en dus carbje naar achteren
-carb: pwk/ DO 28
Als we dat er onder hebben maar ff een dagje banken en duss ff lekker testen met oa andere uitlaten enzo...
We willen dan ook ons kapwerk een beetje gaan maken....
frame weer opnieuw spuiten want het ziet er niet zo mooi meer uit
Dusss we kunnen weer ff wat doen komende maanden:D
we posten asap nieuwe foto's en filmpjes:)

grtz CSA
 
Veel plannen :) Ik zou zelf voor Mhr rotor gaan en EVO poulies. Verder zeer tof project, wat is je doelstelling kwa vermogen ?
 
tjha de doelstelling.. We willen toch wel de grens van de 20 gaan halen :) Kan je aangeven waarom je voor EVO poulies kiest en niet voor mhr poulies?
 
Back
Top