Manta
Oldskool membert
Nou, voordat iedereen denkt dat ik niet meer leef ofzo zal ik mijn projectje ook maar eens online gooien :W. In dit topic hou ik jullie gewoon globaal op de hoogte met de belangrijkste dingen, dus geen rijen foto's van cilinders en uitlaten, maar alleen vooruitgang in het opbouwen.
Ff kort over vorig jaar
Overstap van Evo naar speed 6T gedaan. Blokje onder handen laten nemen door Sipke Talma en ging goed hard allemaal. Uiteindelijk 19.8SAE gescoord met een hele strakke grafiek. Resultaat: 8.0 als snelste tijd. Zat zeker meer in, maar door allerlei omstandigheden was seizoen '06 gewoon kut... Reden genoeg dus om in '07 niks aan het toeval over te laten.
Nog ff een picje
[ir]http://i6.tinypic.com/1zel8oz.jpg[/ir]
Seizoen '07
Dit seizoen moest anders, er moest weer een nette max biaggi komen. Netter dan ie ooit tevoren is geweest. Dus wat doe je dan? Juist de boel slopen en helemaal opnieuw beginnen!
Nieuwe setup
DD blok
Malossi RHQ
Malossi Speed 7t (XSH Tuned)
Mikuni 27TMX / Keihin28
VT inlaat / TJ inlaat
Yasuni C21
Malossi Deltaclutch
Malossi 2005 poulies
Polini evo2 vario
Malossi 13/44
Nieuwe look
De nieuwe kleurencombo wordt RAL 7016 (binnenkappen) met Atomic Orange (buitenkappen)
Dit:
Met dit (rechter):
Daarnaast heb ik nog enorm veel nieuwe optische spulletjes liggen die gemonteerd gaan worden.
Doel
Gezien de bloedsnelle tijden die er gereden worden ga ik lekker voor mezelf rijden in de SBO en me dit jaar vooral meer op het optische gedeelte richten.
To do
In dit lijstje zal ik constant de belangrijkste dingen bijhouden die er nog moeten gebeuren
- Subframe verstevigen
- Cilinder en inlaat opbouwen
- Velgen+banden monteren
- Remmerij in orde maken
- Electra in orde maken
- Kappen polyesteren en spuitklaar maken
23-02-2007
Rempotjes voorzien van een kleurtje en gemonteerd. Tevens nieuwe Stage6 hendels gemonteerd. Nu is het wachten op de stage6 deksels en stalen remleidingen...
Voorvork ook voorzien van een kleurtje en tevens gepolijst (wordt nog een keertje extra gepoetst, glim is er af door afplakken voor spuiten). Ook de remklauw netjes gemaakt en nieuwe blokken erin gezet.
Blokje in elkaar voor zover het kan, wachten is op de cilinder en inlaat. Wél heb ik alvast een aerox remklauw gescoord en gereviseerd. Nu nog een leuk remschijfje vinden.
18-06-2007
Ik hou niet zo van al het werk van updaten, maar moet er na 4 maanden toch maar eentje plaatsen :+
Seizoen is voor mij erg traag op gang gekomen, veel, maar dan ook écht veel problemen gehad, ff een opsomminkje:
Subframe krom
Remschijf krom
Velgen die zoek geraakt waren
Spuiter die afspraken niet nakomt
Tuner die zijn afspraken niet nakomt
Maar ik laat mij niet zomaar uit het veld slaan, ik heb wel een paar momenten gehad waarop ik em het liefst in de sloot wou rijden maar mede door Dragsterlover ben ik altijd weer door gegaan :-: . En we zijn ondertussen een heel eind, tijd voor een paar positieve punten!
Kappen zijn klaar en erg mooi geworden, alvast een sneak preview:
Vermogen zit ook wel goed, laatste bankmeting was 21.9SAE waarbij ie nog niet eens goed op de rollen was gezet, is zeker nog een halve tot een hele pk te winnen :W
Deze week alles klaar maken voor Meppel, jullie horen snel weer van me :*
19-07-2007
Jullie hebben er weer een maand op moeten wachten, maar hier dan toch de foto's met kappen 8). Kleurencombo was wat gewaagd met dat antraciet, maar vind het toch niet verkeerd geworden . Er komen ws. nog wel wat stickers op, maar wou jullie deze foto's niet onthouden:
27-08-2007
Gisteren naar Nijmegen geweest met Dragsterlover. Eindelijk liep de SR zoals het moest. Stuk of 5/6 keer gereden (alles gewonnen) en nog even op de bank geweest. Dit resulteerde in een tijd van 7.6 en een score van 22.1SAE. Ik ben dik tevreden, vooral op de baan maakt ie goed meters, vooral met in je achterhoofd dat de scooter ongeveer 90kg weegt .
Kortom, toffe dag. Dus het duimpje omhoog voor de Crew:
Ff kort over vorig jaar
Overstap van Evo naar speed 6T gedaan. Blokje onder handen laten nemen door Sipke Talma en ging goed hard allemaal. Uiteindelijk 19.8SAE gescoord met een hele strakke grafiek. Resultaat: 8.0 als snelste tijd. Zat zeker meer in, maar door allerlei omstandigheden was seizoen '06 gewoon kut... Reden genoeg dus om in '07 niks aan het toeval over te laten.
Nog ff een picje
[ir]http://i6.tinypic.com/1zel8oz.jpg[/ir]
Seizoen '07
Dit seizoen moest anders, er moest weer een nette max biaggi komen. Netter dan ie ooit tevoren is geweest. Dus wat doe je dan? Juist de boel slopen en helemaal opnieuw beginnen!
Nieuwe setup
DD blok
Malossi RHQ
Malossi Speed 7t (XSH Tuned)
Mikuni 27TMX / Keihin28
VT inlaat / TJ inlaat
Yasuni C21
Malossi Deltaclutch
Malossi 2005 poulies
Polini evo2 vario
Malossi 13/44
Nieuwe look
De nieuwe kleurencombo wordt RAL 7016 (binnenkappen) met Atomic Orange (buitenkappen)
Dit:
Met dit (rechter):
Daarnaast heb ik nog enorm veel nieuwe optische spulletjes liggen die gemonteerd gaan worden.
Doel
Gezien de bloedsnelle tijden die er gereden worden ga ik lekker voor mezelf rijden in de SBO en me dit jaar vooral meer op het optische gedeelte richten.
To do
In dit lijstje zal ik constant de belangrijkste dingen bijhouden die er nog moeten gebeuren
- Subframe verstevigen
- Cilinder en inlaat opbouwen
- Velgen+banden monteren
- Remmerij in orde maken
- Electra in orde maken
- Kappen polyesteren en spuitklaar maken
23-02-2007
Rempotjes voorzien van een kleurtje en gemonteerd. Tevens nieuwe Stage6 hendels gemonteerd. Nu is het wachten op de stage6 deksels en stalen remleidingen...
Voorvork ook voorzien van een kleurtje en tevens gepolijst (wordt nog een keertje extra gepoetst, glim is er af door afplakken voor spuiten). Ook de remklauw netjes gemaakt en nieuwe blokken erin gezet.
Blokje in elkaar voor zover het kan, wachten is op de cilinder en inlaat. Wél heb ik alvast een aerox remklauw gescoord en gereviseerd. Nu nog een leuk remschijfje vinden.
18-06-2007
Ik hou niet zo van al het werk van updaten, maar moet er na 4 maanden toch maar eentje plaatsen :+
Seizoen is voor mij erg traag op gang gekomen, veel, maar dan ook écht veel problemen gehad, ff een opsomminkje:
Subframe krom
Remschijf krom
Velgen die zoek geraakt waren
Spuiter die afspraken niet nakomt
Tuner die zijn afspraken niet nakomt
Maar ik laat mij niet zomaar uit het veld slaan, ik heb wel een paar momenten gehad waarop ik em het liefst in de sloot wou rijden maar mede door Dragsterlover ben ik altijd weer door gegaan :-: . En we zijn ondertussen een heel eind, tijd voor een paar positieve punten!
Kappen zijn klaar en erg mooi geworden, alvast een sneak preview:
Vermogen zit ook wel goed, laatste bankmeting was 21.9SAE waarbij ie nog niet eens goed op de rollen was gezet, is zeker nog een halve tot een hele pk te winnen :W
Deze week alles klaar maken voor Meppel, jullie horen snel weer van me :*
19-07-2007
Jullie hebben er weer een maand op moeten wachten, maar hier dan toch de foto's met kappen 8). Kleurencombo was wat gewaagd met dat antraciet, maar vind het toch niet verkeerd geworden . Er komen ws. nog wel wat stickers op, maar wou jullie deze foto's niet onthouden:
27-08-2007
Gisteren naar Nijmegen geweest met Dragsterlover. Eindelijk liep de SR zoals het moest. Stuk of 5/6 keer gereden (alles gewonnen) en nog even op de bank geweest. Dit resulteerde in een tijd van 7.6 en een score van 22.1SAE. Ik ben dik tevreden, vooral op de baan maakt ie goed meters, vooral met in je achterhoofd dat de scooter ongeveer 90kg weegt .
Kortom, toffe dag. Dus het duimpje omhoog voor de Crew:
Last edited: