#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.

Manta

Oldskool membert
Nou, voordat iedereen denkt dat ik niet meer leef ofzo zal ik mijn projectje ook maar eens online gooien :W. In dit topic hou ik jullie gewoon globaal op de hoogte met de belangrijkste dingen, dus geen rijen foto's van cilinders en uitlaten, maar alleen vooruitgang in het opbouwen.

Ff kort over vorig jaar
Overstap van Evo naar speed 6T gedaan. Blokje onder handen laten nemen door Sipke Talma en ging goed hard allemaal. Uiteindelijk 19.8SAE gescoord met een hele strakke grafiek. Resultaat: 8.0 als snelste tijd. Zat zeker meer in, maar door allerlei omstandigheden was seizoen '06 gewoon kut... Reden genoeg dus om in '07 niks aan het toeval over te laten.

Nog ff een picje
[ir]http://i6.tinypic.com/1zel8oz.jpg[/ir]

Seizoen '07
Dit seizoen moest anders, er moest weer een nette max biaggi komen. Netter dan ie ooit tevoren is geweest. Dus wat doe je dan? Juist de boel slopen en helemaal opnieuw beginnen!

Nieuwe setup
DD blok
Malossi RHQ
Malossi Speed 7t (XSH Tuned)
Mikuni 27TMX / Keihin28
VT inlaat / TJ inlaat
Yasuni C21
Malossi Deltaclutch
Malossi 2005 poulies
Polini evo2 vario
Malossi 13/44

Nieuwe look
De nieuwe kleurencombo wordt RAL 7016 (binnenkappen) met Atomic Orange (buitenkappen)
Dit:
Ral%207016%20-%20Anthrazitgrau.jpg

Met dit (rechter):
IMG_1376.JPG


Daarnaast heb ik nog enorm veel nieuwe optische spulletjes liggen die gemonteerd gaan worden.

Doel
Gezien de bloedsnelle tijden die er gereden worden ga ik lekker voor mezelf rijden in de SBO en me dit jaar vooral meer op het optische gedeelte richten.

To do
In dit lijstje zal ik constant de belangrijkste dingen bijhouden die er nog moeten gebeuren

- Subframe verstevigen
- Cilinder en inlaat opbouwen
- Velgen+banden monteren
- Remmerij in orde maken
- Electra in orde maken
- Kappen polyesteren en spuitklaar maken


23-02-2007
Rempotjes voorzien van een kleurtje en gemonteerd. Tevens nieuwe Stage6 hendels gemonteerd. Nu is het wachten op de stage6 deksels en stalen remleidingen...

sr1.jpg


Voorvork ook voorzien van een kleurtje en tevens gepolijst (wordt nog een keertje extra gepoetst, glim is er af door afplakken voor spuiten). Ook de remklauw netjes gemaakt en nieuwe blokken erin gezet.

sr2.jpg


Blokje in elkaar voor zover het kan, wachten is op de cilinder en inlaat. Wél heb ik alvast een aerox remklauw gescoord en gereviseerd. Nu nog een leuk remschijfje vinden.

sr3.jpg


18-06-2007

Ik hou niet zo van al het werk van updaten, maar moet er na 4 maanden toch maar eentje plaatsen :+

Seizoen is voor mij erg traag op gang gekomen, veel, maar dan ook écht veel problemen gehad, ff een opsomminkje:
Subframe krom
Remschijf krom
Velgen die zoek geraakt waren
Spuiter die afspraken niet nakomt
Tuner die zijn afspraken niet nakomt

Maar ik laat mij niet zomaar uit het veld slaan, ik heb wel een paar momenten gehad waarop ik em het liefst in de sloot wou rijden maar mede door Dragsterlover ben ik altijd weer door gegaan :-: . En we zijn ondertussen een heel eind, tijd voor een paar positieve punten!
Kappen zijn klaar en erg mooi geworden, alvast een sneak preview:
sr5.jpg


Vermogen zit ook wel goed, laatste bankmeting was 21.9SAE waarbij ie nog niet eens goed op de rollen was gezet, is zeker nog een halve tot een hele pk te winnen :W

Deze week alles klaar maken voor Meppel, jullie horen snel weer van me :*

19-07-2007

Jullie hebben er weer een maand op moeten wachten, maar hier dan toch de foto's met kappen 8). Kleurencombo was wat gewaagd met dat antraciet, maar vind het toch niet verkeerd geworden :). Er komen ws. nog wel wat stickers op, maar wou jullie deze foto's niet onthouden:

sr6.jpg


sr7.jpg


sr8.jpg


sr9.jpg


sr10.jpg


27-08-2007

Gisteren naar Nijmegen geweest met Dragsterlover. Eindelijk liep de SR zoals het moest. Stuk of 5/6 keer gereden (alles gewonnen) en nog even op de bank geweest. Dit resulteerde in een tijd van 7.6 en een score van 22.1SAE. Ik ben dik tevreden, vooral op de baan maakt ie goed meters, vooral met in je achterhoofd dat de scooter ongeveer 90kg weegt :p.

Kortom, toffe dag. Dus het duimpje omhoog voor de Crew:
sr11.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Goed bezig , Erwin . Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat .

Leuke kleurtjes heb je uitgekozen voor je brommert :+ .
 
Erg tof dat je hem opnieuw gaat stylen, die kapschade was te jammer. Ik zie het niet zo in de kleurcombo maar misschien als je het eenmaal gespoten hebt dat mijn mening verandert.

Iig succes :).
 
Netjes manta :) mooie kleuren combi :)

heb je de lak al? zoniet kan ik misschien wel wat voor je regelen.
PM me daar evt maar over.

Verder ziet het er nogsteeds netjes uit !
 
Grappig dat er toch geprobeerd word om met een verticaal blok te scoren, dit word wel wat succes :)


k d8 ff snel en verticaal blok te zien maar was dus niet zo > Foutje :*

Ik rijd Piaggio 8P
 
Last edited:
Komt goed dushi. als ik nog wat moet doen dan hoor ik het ;).
Je weet hoe ik erover denkt hihih, laat me verhaal daarom achter wegen.Kort samen gevat. 2 friese biatchen op sbo, komt helemaal goed.Ben erg benieuwd hoe het kleurtje staat @ de kappen.


Goed bezig beunmattie :-:
 
Heb hem aantal keren gezien, zag er goed uit! Ben benieuwd naar je nieuwe kleuren.

Je rijd ook nog steeds met de TMX 27 zie ik :) Gasreactie waar je U tegen zegt :+

Succes er verder mee en zie je vast nog wel eens!
 
Erg tof dat je hem opnieuw gaat stylen, die kapschade was te jammer. Ik zie het niet zo in de kleurcombo maar misschien als je het eenmaal gespoten hebt dat mijn mening verandert.

Iig succes :).

Idd vorig jaar kapot geërgerd aan de kappen, maar het geld was er toen niet om het echt goed aan te pakken. En wou het niet half doen...

Kleurencombo is idd niet iets wat iedereen erop zou gooien. Ik vind antraciet op zichzelf ook geen mooie kleur eigenlijk, heel erg saai. Maar laatst ff een een en ander gefotosoept en de combo antraciet met oranje staat gewoon wel netjes :)

Verder bedankt iedereen voor de reacties!
 
Komt goed dushi. als ik nog wat moet doen dan hoor ik het ;).
Je weet hoe ik erover denkt hihih, laat me verhaal daarom achter wegen.Kort samen gevat. 2 friese biatchen op sbo, komt helemaal goed.Ben erg benieuwd hoe het kleurtje staat @ de kappen.


Goed bezig beunmattie :-:

ik geloof dat ik er ook 1 heb*-)

ff fotoshoot denks(H)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top