#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Errug vet allemaal, alleen kan ik niet gek worden van je monoseat, die klopt gewoon niet echt volgens de verhoudingen, mijn mening, maar wel super orgineel!

jammer van de naden tussen je kappen, en vind je stuur niet egt mooi...

Maar daar en tegen staat die kleuren combo egt supervet! -:-

kleuren combo is vet:W en ik vind je stuur juist mooi zo naar voren

heb je ook foto's van de andere kant zodat je de velgen goed ziet?

edit: je achterkant is echt niet normaal strak :winner:

Ding is echt fokking lekker!.. :~ Jullie (jij en serviën) maken het een 2-tal mensen wel erg moeilijk door zo'n geile machine te produceren... :P

Ik heb er geen last van... Denk dat het ook te maken heeft met de polyester die je erop smeert. Dat daardoor de kappen krom trekken.

Heb je je kappenset compleet gemaakt van verschillende sets ? Of heb je echt 1 set gekocht?

Ik heb er geen last van... Denk dat het ook te maken heeft met de polyester die je erop smeert. Dat daardoor de kappen krom trekken.

Heb je je kappenset compleet gemaakt van verschillende sets ? Of heb je echt 1 set gekocht?

Mwah polyester heeft bij mij weinig effect gehad. Het is gewoon zo, wanneer je de knipperlichten dichtmaakt dan verlies je 2 belangrijke ophangpunten, waardoor je em niet zo makkelijk meer goed op zijn plaats houdt. Maargoed de kier is zo klein dat ik me er niet aan kan ergeren eigenlijk :).

Verder iedereen bedankt voor de complimenten :W

Mwah polyester heeft bij mij weinig effect gehad. Het is gewoon zo, wanneer je de knipperlichten dichtmaakt dan verlies je 2 belangrijke ophangpunten, waardoor je em niet zo makkelijk meer goed op zijn plaats houdt. Maargoed de kier is zo klein dat ik me er niet aan kan ergeren eigenlijk :).

Verder iedereen bedankt voor de complimenten :W

had ik ook TOEN met me Sr viper :) is gewoon zo zoals reeds gezegd ! Voor de rest vind ik dit zo vet. Heb alweer spijt dat ik de mijne OOIT weg deed !

Veel succes verder !

Greetz FeleMele :7

Wow

Mooi ding geworden. Kleuren combi vind ik nog net een klein beetje netter als die van dragsterlover, maar dat is persoonlijk. Afwerking komt aardig overeen, en dat is een groot compliment denk ik.

Niet gedacht.

Status
Not open for further replies.
Back