#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
heey kerel,,

supermooi ding!!!

ik heb daar ook wel een beetje last van, dat 'verhangen' doordat mijn knipperlichten ook zijn weggewerkt,,

ik rijde sbo 2008 met mn machientje :P
ik denk dat ik em heel mischien ervoor nog een metamorfose geef..

kben er toch niet helemaal tevreden over..
groet jeroen .;)

PS: ga je ook nog rijden ergens ofzo???

Zeer net apparaat heb je ervan gemaakt chef, alleen had ik persoonlijk al een EPC stuurtje aangeschaft *D Vind dat M-stuur wat er nu op zit nog een steeds een beetje apart staan.

Gr Enzo

@orange max, ik rij ws. de komende sbo sprints nog

@witte_@_sr, ga ik doen, binnenkort ff...

@sonicsjezer, jaah stiekem ziet ie er helemaal niet zo uit, helemaal geshopt :+. Nee kom em binnenkort op SBO maar eens bekijken ;)

En de rest, bedankt voor de complimenten!

Die kleur van de binnen kappen zijn niet echt mijn smaak, maar dat zal er in het wel beter tot zijn recht komen:W en die sticker op de acherkap maakt hem wel af hoor:)

03-08-2007 - Ff een fotoloze update

Gisteren wezen banken op de drentsche heide :W
Constant scores tussen de 21 en 22. Niet extreem hoog maar dat was ook enigzins bewust gedaan, ding lekker afgesteld voor de straat.

Aan het einde van de dag nog even wat heen en weer geknald en gaat goed vooruit 8). Volgas weg en al 20+ pk bij de 40km/u, dus dat zou goed moeten komen in Sittard.

Tot zondag iedereen!

echt balen dat ik er niet ben in sittard,,

khad graag een paar fotoos van je geschoten!!

meppel dan maar :W

groet jeroen ;)

Het is toch ook Friesche Vlag, terwijl we tegenwoordig gewoon friese schrijven 8P. Naja boeiend ook, beestje staat ondertussen bij Tom zodat we samen richting Sittard kunnen fahren... 4.45 gaat de wekker :rolleyes:

echt een net ding man:) en ook op de kleine dingen gelet: die sticker op de achterkap is echt strak:W

Status
Not open for further replies.
Back