#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
zag er goed uit in sittard;)

Eigenlijk stond ie er maar gaar bij. Hele week met blok enz bezig geweest in plaats van oppoetsen. Ding stond er dus ook vol met vegen en vetvlekken bij :rolleyes:. Maargoed was wel een tov dagje. Nog 7.8 gereden met een slechte reactietijd dus dat moeten we de volgende keer maar even verbeteren 8). Zonder reactietijd zit er sowieso een 7.6 in, en ach, voor een 100kg zwaar beest is dat toch best ok :).

Verder wil ik Tom en Rene bedanken voor deze dag, zonder hun was ik niet eens aanwezig geweest. Was gezellig!
 
in de verkoop ... *zucht* jammer hoor maar goed... hij is ook best 'af' eigenlijk.

Komt er iets nieuws of ist einde verhaal in bromfietsland?
 
Zonde dat je hem verkoopt.

Wss gaat hij mee doen met de hype van de verlengde 2fast zipjes als laatste project :D
 
o my god..

liever een max biatch van 100 of 200 kilo

dan een zip van 40 kilo bah! :p

dan altijd eerst nog sonix (A) :p

nja succes met verkope kerel ;)

groet jeroen
 
Haha, denk zet er niks over in mijn project, doen jullie het wel :p
Naja dit is denk ik wel het laatste geweest hoor. Ik heb 3 seizoenen leuk mee gedaan en het is nu genoeg geweest. Heb ook niet zoveel plezier meer in alles dan de afgelopen jaren, dus ik denk dat het goed is dat ik nu stop.

Ga in het komend voorjaar voor mijn motorrijbewijs, tweewielers blijven té leuk ;)
 
maar we gaan nog wel wat leuks maken voor het komende seizoen met Servien? denkt aan axis:p
 
Nee, hij kan wel open blijven :). Ding is ws. toch nog niet weg voor de komende sprints, dus zal nog wel een foto-update komen.

Enneh Tom, als de Axis nog in actie komt, zal dat in Eindhoven zijn 8). Volgend seizoen komt er van mijn kant iig niks meer.
 
Jammer hoor :)
altijd een hele nette viper geweest!
word weer een stukje minder gezellig op de meetings dan he zonder je ;) haha of kom je nog wel gezellig kijken als servien gaat racen :p
 
Moet je wel op rekenen Maik. me Privè Monteur :winner:.
Erwin kan het toch niet laten ;) als je 5 jaar gerookt heb kan je ook niet in 1 klap stoppen, zelfde verhaal als Manta :~




:* :* :*
 
Hihi. Mja volgend jaar ga ik gewoon voor mijn motorrijbewijs en ga ik écht geen project weer beginnen, dat weet ik zeker. Maar ik denk dat ik nog op héél wat sprints te zien ben, tis gewoon te leuk om in 1x los te laten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top