#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Ding is goed vet. Op nijmegen heb k um eens goed bekeken maar 't ding is wel om te kwijlen..
 
Heey manta,,

in nijmegen de nodige fotoos van je scooter gemaakt,

dik verdient namelijk!

supermooi ding

jammer van die barst oid voor/bovenaan je L kap (knipperlicht rechts)

maarja,schade komt vanzelf :W weet er alles van :(

hij vlamde wel lekker!je boekte servi er vaak uit! :p

of altijd :p

dat weetk niet haha :p

mja succes met je scoot ;)

groet jeroen
 
Tsja er zit ondertussen al weer meer schade aan. Jammer maar helaas...

Ik zal de foto's zo ff bekijken. Er zijn er idd genoeg gemaakt. Toen ik de laatste run tegen servien even om me heen keek zag ik niks anders dan mobieltjes en camera's op ons gericht :p.

Ik vlamde servien idd een aantal keer, maar die jongen zat met zijn hoofd nog bij de sex van de avond ervoor geloof ik, want hij reed met een reactietijd van iemand van 80 8P

Aankomende zaterdag hopelijk revanche als ik vrij kan krijgen 8)
 
Bij deze de allerlaatste update voor de Max Biaggi.

Vanmiddag is de scooter verkocht aan een volgens mij non-forum member, die hem hopelijk een goed 2e leven geeft.

Nog eventjes een foto en daarmee verklaar ik het condoleanceregister voor geopend, voor de mensen die afscheid willen nemen :+:'(

sr12.jpg
 
;( Heb er geen woorden voor. Dood en dood zonde...

Hopelijk heb je er een goede prijs voor gekregen om je pijn mee te kunnen (wegdrinken) verzachten. :p
 
maak je maar geen zorgen, hij is in goede handen


is een vriend van mij en VIPER POWER ( Don )
en Project Phantom ( delano )


dus de scoot zal nog vaak genoeg te zien zijn ;)
 
Idd als Jan hem niet op poest,flinken shop tegen ze reet aan.
We zullen hem in de gaten houde:p
maar zoals Niels al zei is hij vaak genoeg te zien(H)
 
Oh god... Als ik zie watvoor velgen er nogsteeds onder de oude viper van Erwin. zitten. :rolleyes: Hoop écht dat jullie er met respect mee om gaan. :X
 
Oh god... Als ik zie watvoor velgen er nogsteeds onder de oude viper van Erwin. zitten. :rolleyes: Hoop écht dat jullie er met respect mee om gaan. :X

Lees je zin nog is na?
Maare ik heb al zovaak gezegt koop is nieuwe velgen maja wie niet luisteren wilt moet maar voelen:p
 
jammer man, was een mooi en snel ding,maar een 2 wieler met 150pk oid is ook super machtig.

GR Edger
 
Oh god... Als ik zie watvoor velgen er nogsteeds onder de oude viper van Erwin. zitten. :rolleyes: Hoop écht dat jullie er met respect mee om gaan. :X


niet iedereen is het zelfde

en nu krijgt jan teminste gelijk knappe velgen

dus waar maak je je druk om
 
Oh god... Als ik zie watvoor velgen er nogsteeds onder de oude viper van Erwin. zitten. :rolleyes: Hoop écht dat jullie er met respect mee om gaan. :X

Heb ik jou niet al 5 keer verteld dat hij in 2008 klaar zou zijn, Boj?
Gelijk dat gezeur dat er geen mooie velgen onder zitten...
Ding is gewoon nog net zo netjes als dat ie gebracht werd.
(sorry voor offtopic, zal het niet meer doen.)

Ding zag er zaterdag netjes uit Erwin!
Alleen jammer van de 2 krassen...
 
Echt een super ding. En nogmaals die rood/oranje kleur is goddelijk! Vind het echt een te vette kleur. Maakt de hele scooter!

Jammer dat hij weg gaat...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top