#103 Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Nou ik heb maar weer eens wat geupdate. Zie eerste post :)

Trouwens, iemand die mijn topicnaam ff kan veranderen?? Ik heb van de SBO organisatie namelijk niet mijn nummer #103 gekregen maar #104, dank u!

Komt allemaal goed Maat, ik sleur je er wel doorheen :+.
Je kappen zien er zkr goed uit.Top spuitwerk gewoon en een keurige afwerking.Aanstaande zaterdag ga je hopelijk een keer goed knallen zonder Probs.

Tot morgen dushi :love: :love:

Wow kappen zijn nice geworden zo te zien:# ben benieuwd naar het geheel plaatje, we moeten ook nog steeds es een sprintje doen volgens mij;)

dat oranje!! :~

Nu wil ik ook weer verder bouwen:8 Wanneer zie ik foto's van je achterkap?

Spreek me maar aan op msn -:-

Wow kappen zijn nice geworden zo te zien:# ben benieuwd naar het geheel plaatje, we moeten ook nog steeds es een sprintje doen volgens mij;)

Wij moeten zeker nog eens een sprintje doen, maar door alle tegenslagen heb ik dit seizoen nog niet eens onder de 8 kunnen rijden :+

Heey Gozer

Erg goed bezig man met je Max Biatch !! Hopelijk ben je der op meppel ook. Mijne gaat komend seizoen weer een mega metamorfose aan;)
We gaan zkr nog een keeertje sprintje trekken
Laterss (Y) Suc6 ermee
Mikey

Goeiedag even :p ziet er mooi uit erwin ik zal hem in meppel es even goed bestuderen, Power heeft ie iedergeval wel, voor dat ie de bank op ging was het beestje al moeilijk te temmen8P

Ik had hem de laatste keer in meppel al even in het busje gezien, maar ding ziet er echt super uit!! aanwezig in Sittard

Ik had hem de laatste keer in meppel al even in het busje gezien, maar ding ziet er echt super uit!! aanwezig in Sittard

Denk het. Moet even de Vito weer regelen aangezien Servien én mijn Pa op vakantie zijn, en alleen die beide een trekhaak hebben.

Status
Not open for further replies.
Back