Manta's Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Gooi dan ook gelijk de voorkant omlaag:) of kies je er bewust voor om hem zo te laten??

Ben benieuwd naar je nieuwe kleurtjes:)
 
Ik heb er zelfs over nagedacht een 10" wieltje te monteren. Dus heb er zeker over nagedacht. Alleen ik behoud toch liever mijn huidige wielen. Als oplossing heb ik hem sindskort ook 4,5cm laten zakken, wat op de vorige foto nog niet te zien is idd...
 
Hello,

ziet er mooi uit, mss ook ideetje om je paddock in de kleur van je kappen te laten spuiten volgende keer?

mengsel mocht ook iets armer lijkt me? (of wil je het liever wat veiliger)
 
ben ook erg benieuwd naar je nieuwe kleuren :p :D

ps: zo'n klein voorwiel is toch lelijk :p dus is veel beter nu je je voorvork hebt ingekort :D
 
Ff nog een recentere foto:
[ir]http://i6.tinypic.com/1zel8oz.jpg[/ir]
Daar kun je wel zien dat ie al lager staat, ook het m-stuur zit er daar op. Ik wou er eerst niet aan, maar het staat 10x beter en het sprint ook veel lekkerder :W
 
Manta said:
Ik heb er zelfs over nagedacht een 10" wieltje te monteren. Dus heb er zeker over nagedacht. Alleen ik behoud toch liever mijn huidige wielen. Als oplossing heb ik hem sindskort ook 4,5cm laten zakken, wat op de vorige foto nog niet te zien is idd...

Op de laatste foto idd duidelijk te zien:) stukken beter! Ik heb het zelf zo gedaan. :W eerste foto van mijn sr online;)
poten van een sonic, passend gemaakt met 2 bussen in het kroonstuk. Nadeel: geen spatbord.
42kmuit.jpg
 
Als ie zo laag staat is dat imo ook niet nodig .

Ziet er nogsteeds chill uit , Manta . Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe kleurencombo:).
 
Ja ik heb voor een voorvork van het nieuwe model SR, en ik vind em nu wel laag genoeg en kan mijn spatbordje nog net gebruiken :)

Om alvast een voorproefje te geven van de kleur die ik in gedachten had:
Sunset Orange (is een autolak van General Motors)
1136227983.jpg
 
Extreem_BT said:
Als ie zo laag staat is dat imo ook niet nodig .

Ziet er nogsteeds chill uit , Manta . Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe kleurencombo:).

Klopt ... intussen staat hij ook weer een fractie hoger maar goed ... ff voor het idee:)
 
Manta said:
Ja ik heb voor een voorvork van het nieuwe model SR, en ik vind em nu wel laag genoeg en kan mijn spatbordje nog net gebruiken :)

Om alvast een voorproefje te geven van de kleur die ik in gedachten had:
Sunset Orange (is een autolak van General Motors)
1136227983.jpg


Netjes :)
toch maar niet een nieuwe goud ? :D
 
ERG gave kleur maar raak je daar niet heel snel op uitgekeken? Ik zie de foto nu voor de tweede keer en vind het al minder dan de eerste keer eerlijk gezegd:).

Ik zou persoonlijk voor juist een wat stijlvolle kleur gaan ipv extreem opvallend. Maar ieder zijn ding hoor!
 
Kleurtje dat er nu op zit is ook niet bepaald alledaags, en vind het nog steeds vet :). Nee ik denk dat dat voor een projectscoot niet zo erg is 8)
 
Volgens mij is een pakkend kleurtje juist precies wat elke projectscooter hoort te hebben, en dat is bij deze zeker het geval. Goed gekozen imo :)!
 
Manta said:
Kleurtje dat er nu op zit is ook niet bepaald alledaags, en vind het nog steeds vet :). Nee ik denk dat dat voor een projectscoot niet zo erg is 8)

Als het goed is zie je dat ding toch alleen maar voorbij flitsen, dus zo snel kan je er neit op uitgekeken zijn:+.

Vind het een erg gave kleur, hoop dat het goed uit komt op je scooter. icm welke kleur binnenkappen word het, denk dat het met wit niet echt fantastisch staat namelijk:).

iig Succes!
greetz Tom.
 
Daar heb ik al iets op bedacht. Ik laat eerst mijn buitenkappen doen en dan kijk ik eerst of mijn huidige binnenkappen daar bij staan. Zo niet dan vervang ik dat kleurtje ook wel, moet sowieso een andere laklaag op...
 
Nieuwe kleurtje gaat vast en zeker tov worden:W

Denk dat het ook niet verkeerd zal staan icm met metallic grijs, of antraciet grijs:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top