Manta's Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Wat was er met jou scooter aan gebeurd?... Van afstand vond ik hem erg tof, maar toen ik dichtbij kwam zag ik een afgebladderde binnenkap, kapot geknapt polyester aan je achterkap? Erg jammer imo.
 
Ding gaat stuk harder dan vroeger :)

Nu nog beetje perfectioneren, en beter in bedwang houden...
Ben benieuwd de volgende sprint :*
 
Reed wel aardig, alleen hij bleef in het begin wat hangen!
Jammer, anders had je waarschijnlijk alle sprints gewonnen.

:)
 
Redmer said:
en beter in bedwang houden...
secundaire as aanpassen... :Wservien heeft me er vanalles over verteld. ding knalt goed hard trouwens!! ^^ (volgende meeting meeten we even :+)
 
DG SF2 said:
Wat was er met jou scooter aan gebeurd?... Van afstand vond ik hem erg tof, maar toen ik dichtbij kwam zag ik een afgebladderde binnenkap, kapot geknapt polyester aan je achterkap? Erg jammer imo.
-->

Manta said:
En er zit hier en daar nog wat schade, maar er heeft eerst even genoeg tijd en geld in gezeten dus dat komt in mei wel...
;)



Super mooi ding man! Blijf t mooie scooters vinden en heb nog steeds spijt dak mijne de deur uit heb gedaan :(
Maar wat is er met je koplamp?? Lijkt wel of hij helemaal niet goed vastzit ofzo? Steek aan de onderkant vrij ver naar buiten..

Succes dr mee :)
 
leuk nog ff tegen je gevlamt te hebben:p...
jammer dat 10 meter voor de finisch me vario eraf liep..

zie je de volgende meeting wel weer..doen we het nog eens over..

Laurens
 
DG SF2 said:
Wat was er met jou scooter aan gebeurd?... Van afstand vond ik hem erg tof, maar toen ik dichtbij kwam zag ik een afgebladderde binnenkap, kapot geknapt polyester aan je achterkap? Erg jammer imo.

Vind ik ook jammer... das gebeurd op Drachten, toen is ie keihard omgevallen.
Achterkap laat ik lekker zo, binnenkap laat ik nog wel ff spuiten, verder vind ik het wel prima.

En voor de rest ff wat info:
Ding liep goed hard, alleen hij hield nog steeds behoorlijk in en stotterde. Veel gesleuteld maar probleem is niet opgelost, toch nog 50% van de sprintjes gewonnen :). Later met Justin er ff over gehad, ws. massaprobleem met een....... ja hoe kan het ook anders..... HPI :p
Maargoed toch maar ff gebankt, en ja hoor daar liet de hpi zijn kuren al zien, dikke hartslag grafiek met als resultaat 17,8pk 8P

Dingen die me te doen staan:
14/42 vertanding monteren
ontsteking beter afstellen
carb perfect krijgen

En dan nog maar eens op de bank :), en dan hoop ik toch echt wat meer dan 5 van de 10 sprintjes te winnen....
 
Nou voordat jullie denken dat ik dood ben ofzo maar ff korte update 8P

Langere vertanding geplaatst, woensdag de last-minute afstelling nog ff toepassen en dan zien we wel wat ie doet in Jubbega.
Heb er iig zin in en zie jullie wel donderdag :*
 
Nou na bijna een half jaar zal ik toch maar even wat van me laten horen, ff een samenvatting van het seizoen:

Uiterlijk niks aan gedaan, dus de gescheurde kappen zitten er nog steeds op, dat is ook meer een klusje voor de winter. Wel veel motorisch bezig geweest, en dat resulteert voorlopig in:
19,8pk SAE en een tijd van rond de 8,0 op de 150m, niet een hele hoge score, maar hij knalt op de weg wel heerlijk, een tijd onder de 8 zit er ondertussen wel in :)
[ir]http://www.erwinmanten.nl/plaatjes/hoogste.JPG[/ir]

Deze winter nog wat dingen testen om richting de 21pk te gaan, en dan vind ik het motorisch wel prima. Dan haal ik em gedeeltelijk uit elkaar om een complete uiterlijke make-over te doen. De plannen:
Kappenset opnieuw polyesteren/plamuren
Nieuwe kleurencombo
Veel details polijsten
RS24 of ander vet achterveertje

Dan moet ie ondertussen wel weer aardig vertoonbaar zijn voor het publiek 8)

Nog ff een fotootje om het af te leren :)
111-1150440522.jpg


De laatste vertoning van de SR zal overigens zeer waarschijnlijk SBO Eindhoven worden.
 
Ding is echt vet man, knalde ook leuk })

Ben benieuwd wat je er weer voor moois van gaat maken met de nieuwe kleurtjes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top